Hej og Godt nytår.
Jeg har abb. på sikkerhedspakken men har brugt den på 5 af hjemmets computerer i tidens løb, hvoraf de 2 ikke længere er i brug, de er skrottet. Nu har jeg fået en ny maskine som jeg gerne vil have pakken ind på, men det kan af gode grunde ikke lade sig gøre.
Hvad har jeg af mulligheder.
mvh
Kim
Omdømme 5
Svar slettet af bruger. FN
Omdømme 5
Svar slettet af bruger. FN
Omdømme 4
Hej KimT
Jeg har før været i lignende problem, og det blev løst således:
Henvend dig til TDC support tlf. 80808047, fortæl dem om dit problem og få nulstillet din produktnøgle til sikkerhedspakken, så du igen kan installere på dine PC'er.
Jeg har før været i lignende problem, og det blev løst således:
Henvend dig til TDC support tlf. 80808047, fortæl dem om dit problem og få nulstillet din produktnøgle til sikkerhedspakken, så du igen kan installere på dine PC'er.
Jeg har fjernet teksten i dette indlæg, idet brugeren som har lagt det op, har valgt at spamme flere tråde med samme tekst. Denne tekst giver ingen mening der hvor den er sat ind, men er blot for at genere andre brugere. Du kan stadig få teksten at se, da dette er ikke er censur. Du skal blot klikke på det indsatte link, så bliver du taget til een af de tråde, hvor brugeren har lagt samme tekst.
Hilsen
Patrick, moderator
/t5/Abonnement/opsigelse-af-mobilabonnement-i-bindingsperioden/m-p/18537
Hilsen
Patrick, moderator
/t5/Abonnement/opsigelse-af-mobilabonnement-i-bindingsperioden/m-p/18537
Omdømme 4
Hej
Nu var det jo ikke lige det som spørgeren havde behov for, altså at opsige sit abonnement på sikkerhedspakken, men at få mulighed for igen at gøre brug af sin produktnøgle til sin sikkerhedspakke.
Nu var det jo ikke lige det som spørgeren havde behov for, altså at opsige sit abonnement på sikkerhedspakken, men at få mulighed for igen at gøre brug af sin produktnøgle til sin sikkerhedspakke.
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.