sikkerhedspakke

• 0 kommentarer
fungere tdc sikkerhedspakken på en bærbar uden for hjemmet

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Du kan installere den på fem computere i husstanden.

Når computeren bliver tændt søger den automatisk efter opdateringer. Hvis du har den med et sted hen hvor der ikke er forbindelse til nettet - så kører pakken med den senest installederede version af sikkerhedspakken.

Når nu du så heller ikke har forbindelse til nettet, så er der heller ikke stor chance for at få noget "snavs" på maskinen, men selvfølgelig kan det også ske ved f.eks. at udveksle filer på en USB-stick. Sådan en stick kan du så scanne med den senest opdaterede virusdefinition.

Beskyttelsen er ringere end på en maskine der er koblet til nettet - men - det er virkelig ikke meget du forøger risikoen hvis bare du sørger for jævnligt at få opdateret maskinen når du er hjemme.

Vh

Peter

Jeg er bestemt ikke "nørd" men har bruge for enkle ting, 1 email konto eller 2, absolut begrænset mht surfen på nettet. Da jeg for snart 2 år siden købte alm. webdisk back up, 5GB regnede jeg med at det var det.  Idag er jeg på det allernærmeste blevet opfordret i VINDUE m.v. til at starte op igen som om jeg ikke har haft backup tidligere.

Opkald dags formiddag til 80808047, mandlig medarbejder kunne reelt ikke hjælpe mig; han kendte kun til TDC homedisk, pris ca. 350,- kvartårlig. Sagde at den ville jeg tænke over.

Kan det faktum, at jeg for kort tid siden fik installeret TDC HOME TRIO, have spillet ind på mit hidtige abonnement på webdisk backup?

Er der nogen, der kan give mig et godt råd? --- i dette forum. Tak.Overrasket humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)