Sikkerhedsnøgle til sikkerhedspakken | YouSee Community

Sikkerhedsnøgle til sikkerhedspakken

Hejsa.

Jeg har fået en ny bærbar PC, som selvfølgelig skal starte med en ordentlig sikkerhedspakke, som allerede er benyttet på hjemmets PC'er, PT ialt 4 stk.

For et stykke tid siden, fik jeg denne nøgle opdateret sådan, at den kunne bruges på de 5 stk, som der nu kan.

MEN - nu får jeg at vide, at den ikke kan bruges, da de 5 er brugt, og ja, jeg fik en ny stationær for et stykke tid siden, så der røg den 5 nøgle sikkert.

Kan jeg få de 5 nøgler opdateret, sådan at det sidste skud på stammen, kan blive beskyttet ???

Mvh

Allerupnord/H.C.

2 Kommentarer

Omdømme 5
Hej Allerupnord

Hvis du ringer til Kundeservice/Support kan du få nulstillet licensen til din TDC Sikerhedspakke.

Det betyder, at du igen får mulighed for at tilslutte 5 computere. Du kan således selv bestemme, hvilke 5 det skal være. Efter nulstillingen vil det være de første 5 computere, som logger på serveren med din nøgle/kode, der vil være beskyttet af din TDC Sikkerhedspakke.

Mvh

Stephen

Hej.

Ja, det vidste jeg egentlig god, det har jeg jo før fået gjort, men håbede at der sad en TDC supporter på sådan et forum, der måske kunne trylle.

Jeg har ikke set dette forum før, så håbet var der jo.

Men ellers tak for oplysningen.

Allerupnord/H.C.

Besvar