Sikkerhedsadvarsel

Jeg har fået en windows melding om at min virusbeskyttelse er

forældet, men jeg har f-secure sikkerhedspakke. Er jeg så ikke automatisk

sikret mod virusangreb?

4 Kommentarer

Omdømme 4
Hej Kaja1000

Jo, men noget kunne tyde på, at din TDC Sikkerhedspakke ikke er blevet opdateret automatisk, som den skal.

Prøv at åbne programmet TDC Sikkerhedspakke og klik på "Opdater", så går det forhåbentlig i orden.

Hvis det ikke virker, må du på jagt efter årsagen til, at Sikkerhedspakken ikke kan opdateres.

Mvh Stephen

Hej Stephen

Tak for svaret, men...

Jeg har prøvet at opdatere manuelt. Det gør den så, eller siger at den allerede er opdateret.

Og advarslen kommer stadig.

Omdømme 4
Hej Kaja

Hvis advarslen fortsætter, selv efter at Sikkerhedspakken er helt opdateret, er der muligvis opstået en fejl i "kommunikationen" mellem Sikkerhedspakken og Windows. Det betyder, at din computer stadig er beskyttet, selvom advarslen dukker op.

Det eneste "sikre" forslag jeg kan komme op med for at undgå advarslen, er at afinstallere Sikkerhedspakken, genstarte computeren og derefter geninstallere Sikkerhedspakken. Det skulle meget gerne løse problemet.

Mvh Stephen

Omdømme 1
Får også denne advarsel af og til. Har så også opdaget at min firewall er slået fra!!!!!!!!! Temmelig mærkeligt.

Slår så min firewall til igen, og opdaterer Windows. Dette plejer at hjælpe, men undrer mig stadigvæk over det der sker.

Hvorfor er Sikkerhedspaken IKKE SIKKER?

mvh

Muddi

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8