Shubidua 15 - Deluxe // TDC version

Hej TDC og brugere!

Jeg sad lige her i dag og fyldte min telefon med en masse PLAY musik, for at undgå at løbe tør på ferien [i]

Selvfølgelig skulle jeg da lige have alle Shubidua sange, men endnu engang er der problemer med det [i]

For det første så downloadede jeg de to albums: Shubidua 1-9 og shubidua 10-18. Det ville jo spare tid og alt muligt at have det hele i én. Men det betyder, at halvdelen af disse sange på mobilen aldrig bliver registreret. De står under UKENDT kunstner og UKENDT album, ydermere så modtager min mobil aldrig en nøgle :/

Men nok om det. Jeg slettede det, og valgte at hente de 18 albums enkeltvis, hvilket selvf. heller ikke forløb uden problemer. Der findes to versioner af hver album (Gud være med det), hvoraf kun den ene kan hentes til mobil (Ja det beymrer jeg mig ikke om), lige indtil jeg ledte efter Shubidua album nummer 15. Ja, den er squ væk. Den findes, men kun i 1 version, og denne version kan ikke hentes til mobil [i]

Det må I squ lige fikse`?

Nå, nu vil jeg smide de mange albums over på mobilen, og så vil jeg se om de virker, eller om der igen er problemer. Men fiks lige album 15 imens [i]

Tak

Venligst

Kasper Nielsen

1 Kommentar

Omdømme 4
Hey Kasper

Jeg skal undersøge sagen. Vender tilbage når jeg får svar.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)