server afviser afsender | YouSee Community

server afviser afsender

jeg har forsøgt at lade app. mailsupport reparere min min mailkonto i windows live 2011.

de 4 første gennemføres med succes.

den sidste: at modtage testmail mislykkes konsekvent med henvisning til at serveren er optaget.

hvad sker der?

vh

karlande

3 Kommentarer

Omdømme 4
Hej karlande

Du skriver egentligt to forskellige fejl.

I overskriften skriver du at afsender afvises, hvilket typisk skyldes at der er skrevet forkert e-mailadresse, enten din egen, eller den du sender til.

I testen skriver du, at den ikke kan modtage testmail, hvilket må betyde at den har sendt den.

Det kan være noget med firewall eller antivirus der blokerer, men ellers skal du måske prøve at sætte e-mailprogrammet op på ny.

Vær opmærksom på at når man sletter en postkonto i Live Mail, sletter man også de mails der ligger under kontoen.

Vh.

Rasmus - TDC

Hjælp...

Min mail lider af nøjagtig samme fejl..

De første 4 test går glat i gennem men har fået fejl i den sidste rigtig mange gange nu.

Jeg har prøvet at slette mailkonto og oprette igen, men med samme resultat..

Det allermest mærkelige er at jeg rent faktisk modtager den testmail den skriver fejler..

Har dog stadig en mistanke om jeg ikke modtager de mails der ellers bliver sendt til mig..

Hvad skal jeg nu stille op??

Jytte

Omdømme 1
Hej Jytte

Jeg sætter lige et link til din tråd, som du har markeret som løst efter du har skrevet dette indlæg.

Andre der læser denne tråd, kan måske bruge mit svar der.

/t5/Mit-TDC/Mail-fejler-i-test/m-p/114052#M10429.

Besvar