sende sms til email-adresse

• Deltager
  • 1 kommentar
hej

på tdcs hjemmeside står der:

Sådan sender du en sms til en e-mail adresse

1. Skriv 200 i "til-feltet" som modtager
  2. I tekstfeltet skriver du den e-mail adresse, som skal modtage din sms.  Lav herefter et mellemrum og skriv din besked.
  3. Send beskeden
Er der nogen der ved, om det kun er med et tdc-abonnement, det kan lade sig gøre, eller kan man sende sms'er på denne måde fra ALLE mobiltelefonabonnementer?

Hilsen jens

3 Kommentarer

Omdømme 4
Jeg ved det ikke, men på Android kan man bare skrive en email i adressefeltet, så vil beskeden automatisk blive konverteret til en mms, som vil blive sendt til pågældende emailadresse uden besvær.

Bemærk dog, at mms skal være inkluderet i abonnementet, da de ellers vil koste MEGET MERE end en almindelig sms per styk. (normalt 2,50 kroner) 

Hej guys
Jeg har i aftes prøvet det med :
1- Skriv 200 i "til-feltet" som modtager
2- I tekstfeltet skriver du den e-mail adresse, som skal modtage din sms. Lav herefter et mellemrum og skriv din besked.
3- Send beskeden
Selv om denne forum har været i søvn i hele 6 år!!! håber det kan hjælpe nyere brugere.
Det fungerede, og jeg kan kun sige, det er langsomt. Dvs. jeg 'videresendte' sms'en til 'email adressen' i går lidt over kl 21, og den ankom indtil i dag ca. kl. 8.30, men den kom.
Da jeg har YouSee mobil abonnement, er ikke sikkert om det virker til alle andre abonnenter, men mon ikke det er værd at gøre et forsøg med noget trivielt, og se om det virker?
Pøj pøj.
Det er moi igen, glemte at sige, jeg brugte en Lumia 640, med Microsoft 10, og den std. microsoft-mobil software. Så har I en idé.
På mailsyn.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P