Sende og modtage via asmtp

Jeg har pludselig fået problemer med at sende og modtage emails på vøres bærbare. Jeg har haft fat i tdc hotline og snakket med dem: jeg har kørt deres tdc mailsupport. alt e

ser ud til at være sat rigtigt op. Men alligevel bliver jeg smidt af, efter ca 1 minut på grund af manglende svar fra astmp serveren. Vores ipad samt stationære kører udnmærket.  Hvir mangler jeg evt et "flueben" ?

Har prøvet andre mailprogrammer, men der er ingen ændringer..

Outlook 2003 - windows 7  32 bit

2 Kommentarer

Omdømme 3
Hej,

Vi har for nyligt udfaset supporten på Microsoft Outlook 2003, så har ingen vejledninger jeg kan henvise dig til. Dog skulle TDC Mailsupport programmet stadig gerne understøtte 2003 versionen. Har du forsøgt at slette og oprette din mailkonto i mailsupport softwaren?

Du kan også kigge i den her manuelle vejledning til Outlook 2007, og se om du kan overføre det til din klient: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19960

Hilsen Alex

Omdømme 1
Hej solem

Jeg suplerer lige svaret fra Alex.

Det kan også skyldes en defekt mail der ligger i din indbakke på webmail, som din outlook ikke kan hente, og så kan det beskrevne også ske.

Du kan prøve at lokke på webmail, og flytte alle mail fra indbakken til en ny mappe. Derefter flytter du en mail tilbage til indbakken på webmail. Åbner din outlook og ser om der går kuk i det. Sådan gør du ved alle mail fra den nyoprettede mappe, fra det tidspunkt, hvor du fik problemet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)