send en privat meddelelse...!!

Kære Patrick

Jeg ønsker at du sletter min mail (eller ændrer den til X'er) - den for 2-3 dage siden med oprettelse af ekstra firma mail, hvor jeg nævner min kones kommende mail adresse. Vil du venligst gøre det aht "robotter der høster mail adresser", som MajaH skriver til mig.

På forhånd tak!

mvh Lars

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej Lars

At sende en privat meddelelse kræver vist lige et par linier om hvordan man gør det, fordi du kan ikke regne med at Patrick ser denne tråd. Det er langt fra alle tråde han går ind og læser.

din profilside, kan du ude til højre se der står: Kontaktoplysninger -

neden under står der Send en privat meddelelse til denne bruger

Hvis andre brugere vil sende dig en privat meddelelse, klikker de på det link og skriver direkte til dig.

Efter dette indlæg sender jeg en PM til dig og så kan du (på din profilside) se at 0 ulæste forandrer sig til 1 ulæste. Her under ser du et billede af min profilside ude til højre øverst oppe:

pm.JPG

Når du skal sende en privatmeddelelse til andre brugere, i dette tilfælde Patrick's profilside. Finder du  Patrick's profilside og finder sætningen "Send en privat meddelse til denne bruger"

I den PM du sender direkte til Patrik, kan du kopiere din tekt ind fra denne tråd, og hvis du vil gøre livet lettetre for ham, sætter du linket til den tråd hvor du har skrevet din mailadresse.  

Redigeret tilført:

Her er tre direkte link til PM=Private meddelelser til tre moderatorer, som kan bruges, hvis en bruger vil have camofleret sin mailadreese til xxxx@privat.dk:

Skriv til Ulf, Chriz eller Patrick , og bed en af dem om at slette den/dem.

Moderatorerne får Forum til at køre, eventuelle it-problemer, må ikke skrives i en PM.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)