Se tv på en computer i polen

• flo
  • 0 kommentarer
Jer er udstationeret i polen det næste halve år, betaler regning til mit tv i DK, kan jeg tv over firmacomputer.

5 Kommentarer

Omdømme 1
Hej flo

Velkommen til TDC-forum. Jeg vil godt prøve at give et bud.

Denne kategori er bredbånd. Der er også en kattegori der hedder TV. Blinkende humørikon Har du prøvet at kikke i den kattegori? Søgefungtionen kan også godt hjælpe til at finde gode svar.

Hvis du ønsker yderligere hjælp, vil jeg foreslå dig at skrive hvilket udstyr du har, samt hvilket styresystem. Jeg kan ikke hjælpe yderlige, men så er der nok en anden.

Hej

Det kan du ikke. Du kan kun se tdc tv hvis du er på dit eget tdc netværk

Omdømme 1
Hej Mik2000

Velkommen til TDC-forum.

Øv - Trist humørikon det bliver spørgeren da nok ked af at høre. Ved du om der er andre muligheder?

Når jeg er på camping i Danmark, har jeg min bærbare med. Jeg har invisteret i en tuner, så jeg kan se 5-6 gratis kanaler. Ved du om noget tilsvarende findes til at tage med til eks. Polen. / Sverige ?

Omdømme 1
Hej igen Alle

Det lader til at Mik2000 er forhindret i at svare.

Jeg har søgt lidt på nettet, og der er muligheder. Jeg kan ikke finde ud af om det er i gråsoner eller dissideret ulovlig.

Jeg har fundet en side for udvandrere, og jeg tror ikke, at det der foreslås på den side er ulovligt.

http://www.udvandrerne.dk/JLKM/Udvandre.nsf/Uniq/3871162Contribution/

Jeg fandt frem til siden ved at søge på "dansk tv i udlandet"

----------------------

Tilføjet i redigering:

Jeg har fundet en god side på nettet for YOUSEE-kunder.

http://www.net-tv.tk/ klik på Live tv i kollonen til venstre.

På en af knapperne står der: "DanskTV (yousee kunder)"

---------------------------------- 

Hvis brugerne har lovlige forslag, uden at reklamere for konkurenter til TDC, kunne tråden jo forsætte.

(Hvis TDC-folk kikker med i denne tråd, hører vi gerne om mulighederne Meget glad humørikon)

Omdømme 3
Hvis du er ustationeret, men stadig har dit internet oppe at køre der hjemme, er en "Sling box" en mulighed. Prøv at Google det.

Det kræver godt nok, at du kan komme hjem og sætte det op eller få andre til at gøre det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)