Se TV fra multiroom modtager på Laptop

Hej,

Jeg er ny bruger af TDC Home Trio og har tre multiroom installationer. Kan mine børn se TV på deres laptop i værelset, ved at tilslutte dem med et HDMI kabel mellem laptop og multiroom digital modtageren? 

MVH LBK

4 Kommentarer

Omdømme 1
Hej LBK

Det er et godt spørgsmål. Den HDMI port der er på en bærbar computer er normal vist en udgående HDMI port. Det vil sige du vil kunne se ting fra din bærbar på dit TV. 

Hvis du skal se TV signal på din bærbare dog kræver det at den har en indgående HDMI port og en tv tuner. 

Håber det besvarer dit spørgsmål Glad humørikon

Venlig Hilsen

Niels

Eller vel sagtens benytte sig af web tv.

Ja tak - til dels, skal jeg forstå det sådan at, uden at fokusere på hvilken forbindelse der er mellem digital modtager og bærbar, altså se bort fra HDMI eller andet kabel eller forbindelse så kan jeg ikke anvende min bærbar til at se TV, med mindre min laptop har en indgående port med tuner?

Er det det der skal til for at jeg kan se tv fra min multiroom modtaer på min bærbare?

MVH LBK 

Omdømme 4
Badge +1

LBK skrev:
Ja tak - til dels, skal jeg forstå det sådan at, uden at fokusere på hvilken forbindelse der er mellem digital modtager og bærbar, altså se bort fra HDMI eller andet kabel eller forbindelse så kan jeg ikke anvende min bærbar til at se TV, med mindre min laptop har en indgående port med tuner?

Er det det der skal til for at jeg kan se tv fra min multiroom modtaer på min bærbare?

MVH LBK 

Under alle omstændigheder skal du bruge en af tv-boksene fra TDC så HMDI-indgang med tuner er ikke korrekt. Du skal bruge en HMDI-indgang på din computer, intet andet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)