se og sende web-mail

jeg kan snildt logge mig på web-mail, som er den eneste måde, jeg kan se og skrive mails på.

Jeg kan også i venstre side se mine mapper, men jeg kan ikke se mappe-indholdet og kan derfor ikke se, om jeg har modtaget mails, eller svare på tidligere mails.

Jeg føler mig ret låst, da jeg ikke ved, hvorddan jeg ellers skal kunne se min post.

Og så skal jeg hakke af, at jeg gerne vil modtage en mail, når nogen svarer, men det hjælper jo ikke, når jeg ikke kan se indkomne mails.

5 Kommentarer

Omdømme 1
Har du  tjekket om det sidste nye java er indstalleret? 

Gå ind på TDC-testside og opdater java og flash, også selvom der måske står det ikke er nødvendigt.

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

Hvis du ikke vil have installeret browseren: Google Chrome - (22.16 MB), der er markeret når du opdaterer Flash, skal du fjerne markeringen på den side.

Og så syns jeg lige du skal læse denne tråd om to små programmer der kan sørge for at din java altid er opdateret. Bare et forslag. Opdateringspogrammet Heimdal Agenten

Ud over dette har jeg ikke flere forslag.:D

Skriv gerne om det hjælper eller om problemet forsætter. Skriv evt. hvilken browser du bruger.

Miseren er muligvis opstået, da jeg netop opdaterede java???

Jeg bruger internet explorer.

Jeg har nu fundet indholdes i de forskellige bakker. Det ligger bare meget langt nede på siden, og der skal scrolles meget hver gang, der skal læses ny mail. De ligger helt nede efter en masse reklamer i venstre side. når jeg vil gå videre til næste mail, hopper vinduet op til øverste del af siden igen, og så skal der scrolles på ny. meget irriterende.

Omdømme 1
Hej Bente

Selvom du lige har opdateret din jave, så prøv en gang mere - der kan være gået ged i installeringen

Ud over det har jeg ikke flere forslag. Har andre oplevet at Webmail overklistres med reklamer?

Jeg har aldrig forstået hvorfor det er nødvendigt at kliste TDC-webmail over med reklamer. Det kan godt undgås, Yousees webmail er ikke overklitret

At Yousee's spamfilter så smider deres egne nyhedsbreve i spam-mappen, er da lige til at grine af.

jeg fandt mine mails ved at skrolle laaaaaangt ned og nedenunder en masse reklamer i venstre side.

Så et par dage efter var de "hoppet" op på plads igen, men nu er de igen laaaaangt nede. P....irriterende.

Og ja, jeg sys osse det er hamrende irriterende med alle de reklamer, der klistres på. Det forsinker håndtering af mails

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)