Se film

Hej, jeg har købt et Samsung smart TV, og ville jo så gerne kunne benytte muligheden for at kunne leje film og se dem derpå. Nu har jeg forsøgt flere gange: jeg lejer en film på TDC film, og alt går godt, indtil jeg vil afspille den på fjernsynet. Når jeg går ind i tdc-browseren, finder min film og trykker på: spil filmen, står den bare og kører og kører og skriver: vent venligst. Men der sker overhovedet ingenting, den bliver ved med at stå sådan. Hvad gør jeg galt ?

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +1

anneasmus skrev:
Hej, jeg har købt et Samsung smart TV, og ville jo så gerne kunne benytte muligheden for at kunne leje film og se dem derpå. Nu har jeg forsøgt flere gange: jeg lejer en film på TDC film, og alt går godt, indtil jeg vil afspille den på fjernsynet. Når jeg går ind i tdc-browseren, finder min film og trykker på: spil filmen, står den bare og kører og kører og skriver: vent venligst. Men der sker overhovedet ingenting, den bliver ved med at stå sådan. Hvad gør jeg galt ?

Jeg er lidt forvirret over dit spørgsmål og vil derfor gerne have et par ting afklaret:

- Har du TV fra TDC - HomeTrio med Digitalmodtager?

- Prøver du via Tv'ets internetbrowser at leje en film via www.tdc.dk?

Hvis du ikke har TDC-TV og vil leje film direkte via dit Smart TV kan jeg anbefale dig at downloade App'en fra Yousee hvor du problemfrit kan leje film direkte til dit Samsung.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)