SE C510 ombytning

Min mobil (sony ericsson C510), skal ombyttes da den nu er 4 gang den skal indleveres for samme fejl..
Min lokale tdc butik mente derfor at den lagde i samme prisklasse som en sony ericsson zylo .. ? Det kan vel forhåbenligt ikke passe da min telefon kostede omkring de 2000 kr., i modsætning til zylo'en som kun ligger omkring de 1000 kr..
Kan det passe at man skal få en mobil som slet ikke ligger i samme prisklasse?

2 Kommentarer

Omdømme 4
Hej,

Det er, så vidt jeg ved, en vurdering som butikken laver, og hvis du ikke er enig, synes jeg du skal gå ned og sige det til dem - de er som regel til at tale med Glad humørikon

Hilsen Ulf

Omdømme 3
Hej GlorpS og Ulf.

Glorps, grunden til at de vurdere din mobil til hvad prisen på den anden sony ericsson model du nævner er at den C510 som du har er fra 09, hvilket vil sige at butikken tager prisen på en tilsvarende model i samme klasse som din.

Jeg ved at visse værksteder har en politik der siger 3 gang en enhed kommer retur med samme fejl som de foregående gange, så sendes enheden videre til producenten i dit tilfælde Sony Ericsson, og finder de så fejlen og ikke kan lave den så sender de en ombytter/ny mobil afsted til dig, hvilket jeg kan forstå at de ikke har gjort i dit tilfælde.

4 gang er faktisk 4 gange for meget hvis du spørger mig.

Må man spørge om hvad der er galt med din C510?.

Ulf.

Jeg vil ikke give dig helt ret i at det er en vurdering som butikken laver om den skal byttes eller ej, det er faktisk jeres eget værksted der vurdere det.

Men jeg er helt enig med dig i at hvis man går ind og snakker med dem i butikkerne så er det "altid" til at snakke med, bortset fra hvis det er tryk på med mange kunder Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)