Scriptfejl ved login

Vis første besked

49 Kommentarer

Jeg kørte opdateringen

http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/en/indivit.asp

med IE9.

Efter genstart virkede tingene med IE9 som browser.

Kører nu Firefox 8.0.1 og Windows Media Player 12.0.7601.17514, og har ingen problemer.

Jeg har kun prøvet med nyt hentet musik, da jeg ikke har gamle downloads liggende.

Oplever også det her siden 18-12-2011. Jeg kunne sagtens afspille musik igår osv. Har aldrig haft problemer med det her før. 

Siden der er så mange der klager over dette, på få dage er det nok en TDC fejl, de har måske ændret et script eller lavet en af deres egne scripts om.

Til Rasmus fra TDC

jeg sidder med en fornemmelse af du svarer på noget helt andet end det der er det reele problem. Jeg har fuldt dine vejledninger uden at det har haft den ønskede effekt. Når jeg har hentet en fil og forsøger at afspille den i windows media plyer, så forsøger den som forventet at hente en licens. men det er her fejlen opstår for det første der fremkommer er et vindue hvor man skal logge ind. her kommer første fejl den siger nemlig der er opstået en javascript fejl hvor objektet tdc mangler. Svarer man ja til at forsætte og taster sit brugerid og password ja så får man en ny javascriptfejl som siger adgang nægtet.

mit bud er at det intet har med opdateringer fra microsoft at gøre, men derimod en fejl i den jspside som håndtere login, hvilket nok er noget tdc skal rette.

jeg ser frem til at få fejlen løst så vi igen kan komme høre musik

Har samme oplevelse som jdissing; dvs at vejledningen ikke løser nogen problemer. I må lige gribe lidt dybere for at finde en løsning, der virker.
Hej...

Så fik jeg musik,,, Glad humørikon

Forstod ikke lige når I skrev at det virker i IE og ikke i Firefox...

Før jeg åbnede IE og gik ind på yousee play og downloadede et nr.

FOR der er forskel på om man downloader fra Firefox eller IE (ja.. når man altså ikke kan få det til at virke med Firefox)

Har kørt drm reset tool, og det virker.

Har nu også prøvet med IE 9, og det virker stadig ikke. Når man googler på det her problem, kan man konstatere at en hel del af TDC´s yousee-kunder også har problemet, så TDC kommer forhåbentlig op med en løsning!

Jeg kan tilslutte mig kredsen. Har prøvet alle de nævnte tiltag i både Chrome og IE9 uden held.

Det ser i første omgang ud til at være en fejl i et javascript https://i.c.dk/js/puma/login.js

Stor tålmodighed i supporten, men desværre ingen brugbare løsninger endnu.

Jeg bruger win7 32bit og nu IE9 som standardbrowser, men heller ikke det hjælper.

LØSNING - DL kun med IE eller måske Firefox.

Jeg har lige DL med IE og det virker :-)

Jeps - det fandt jeg også ud af langt om længe. Det har dog fungeret fint under Chrome indtil for et par dage siden :-(

Gider ikke IE...

Nå, men nu er der musik.

Omdømme 4
Tak for alle jeres tilbagemeldinger.

Jeg har meldt den som en haster til vores udbyder, for som I skriver, peger det lidt for meget i retning af et generelt problem.

Jeg melder tilbage lige så snart jeg ved noget mere.

Vh.

Rasmus - TDC

@Rasmus:

det ser ud som om det er den måde Google Chrome håndterer selve downloadet, der skaber fejlen. I hvert fald kan den samme fil downloadet med IE9 godt hente licensen.

@Amstrup, det kunne IE9 så ikke her.

Problemet har stået på hele weekende - måske I kunne kaste lidt flere folk på sagen?

Sådan løser jeg min Scriptfejl ved login:

Jeg tog min iphone og gik på nettet via den,(Enten trådsløst eller usb) undgå at bruge tdc´s net....

Åbnede en af mine downloadede musik filer

og wupti så kom der ingen fejlmelding......Login blev godkendt og DRM forlænget.... og musikken spiller igen..

Håber i kan bruge denne løsning...

PS. HOLD k... hvor tdc usb stick køre ad H......til....

Mvh

Piet

Omdømme 4
Der er nu lagt en løsning online, så det skulle med andre ord virke igen.

Jeg beklager ulejligheden.

Vh.

Rasmus - TDC

Må man ulejlige med at spørge hvor?

Måske her: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=26074&type=help

Linket virker, licens kan hentes igen....

Ja, den var jeg også omkring, men det var først da jeg begyndte at downloade med IE9 i stedet for Chrome, at fejlen blev rettet.

Nu kan jeg til gengæld også bruge Chrome igen, så alt ser ud til at være i orden.

Tak for hjælpen!

Det virker! Tak for hjælpen! Mand med tunge

Omdømme 4
Tak for feedback

C

Fint med en vejledning - men jeg kan ikke få den til at virke. Får samme meddelse hver gang jeg prøver. Serveren er nede - prøv igen senere... Det kan da ikke passe jeg skal blive ved og ved med at prøve. Synes i forvejen jeg betaler alt for mange penge for TDC.

Jeg tror det er Micrsoft, du skal skyde på. Det ser ud til at være en sikkerhedsopdatering i Media Player, der skaber problemet.

Besvar