Samsung Smart TV og TDC Film

Hej alle!

Jeg har købt et Samsung Smart TV, og vil gerne kunne se TDCs gratis '100 film' gennem browseren på mit supersmarte Smart TV! (Vil måske også gerne kunne leje en købe-film af og til!)

Jeg åbner browseren på TVet, logger ind på TDC, finder en film og trykker Afspil film. Et nyt vindue åbner og filmen skal til at gå i gang - og så sker der ikke mere. Den skriver 'vent venligst' midt i det nye vindue, og går så i stå dér.

Hvis jeg gentager ovenstående på min bærbare, kører det uden problemer!

Hvad går galt? Hvorfor kan Samsungs Smart TV ikke afspille TDCs film i browseren?

Bonusinfo:

TV'et er en 7'er-serie. 

På TDCs test-side får jeg grønne 'OK' på alle undtagen nr. 1: klokkeslæt. Resten - 2 til 8 er grønne. Dvs. at login, flash, browser, cookies, java - ja ALT - er okay ifølge TDC...!

Jeg har ikke TV fra TDC. Jeg har YouSee som TV-udbyder, og TDC som bredbåndsudbydere (besværlig løsning, I know, men det var muligheden..!).

Please hjælp - hos support er de også på herrens mark! ;-)

På forhånd tak!

Cathrine

9 Kommentarer

PS: Undskyld hvis jeg har lagt det i den forkerte gruppe... Overrasket humørikon

Slet ingen der kan hjælpe?? Trist humørikon

Omdømme 6
Badge +1
Nu skriver du ikke HVILKET abb. du har dit bredbånd gennem - men jeg vil tillade mig at antage at det nok ikke er trio når du har TV ved Yousee.

På  TDC HomeDuo Media eller TDC HomeDuo Secure kan du få adgang til filmene ved tilkøb af Web-TV - men har du et af disse abb. og har du købt Web-TV ved siden af?

Hvis du har Duo Basic eller ikke har købt Web-TV - så har du ikke adgang.

Vh

Peter

Hej igen

Jeg mener jeg har HomeDuo og har fin adgang til 100 Film: Som jeg skrev, så har jeg super adgang fra min bærbare.

Det er mit SmartTV, der ikke kan finde ud af at afspille film!

Det er jo fuldstændig ligegyldigt hvilket abonnement, jeg har, hvis det virker fint på min bærbare. Det er bare ikke så fedt, at det ikke virker i mit TVs browser...!!

Omdømme 6
Badge +1
Næ - det er det da ikke....

Er dit TV på via kabel eller trådløst?

Vh

Peter

Alt internet i huset er trådløst...

Omdømme 6
Badge +1
Så bør du forsøge med et kabel fra routeren til TV'et.

En trådløs TV-stram kræver at alt på det trådløse netværk kører perfekt - og i princippet kan det godt lade sig gøre. Lige nu er du i en fase hvor du skal eliminere de "nemme" fejl - og hvis du får det til at virke med kabel - så ved du at du skal koncentrere dine kræfter om at få fin-tunet det trådløse netværk.

Et godt sted at starte er i det øvirgt at kontrollere hvilke standarder de forskellige enheder på netværket kører med. Netværket stiller altid max. hastigheden efter den enhed med laveste hastighed. Og hvis du så har en der kører efter B-standarden - så har du allerede synderen.

Vh

Peter

Så er der afprøvet med kabel fra routeren til TVet. Det samme sker - nemlig ingenting... Gal humørikon

Er der andre forslag..? *suk*

Omdømme 6
Badge +1
Ikke fra mig - beklager

Vh

peter

Besvar