Samsung JU7005 Youtube app virker ikke

Hejsa,

Har lige anskaffet Samsung JU7005 2015 og Youtube appen virker ikke. Har læst et sted det skulle være et yousee problem, men har ikke fundet nogen løsning endnu?

7 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Er det i forbindelse med noget "casting" af youtube til tv'et, eller er det generelt youtube app'en som kommer med fejl besked el. andet, nægter at streame noget?! Skal indrømme, at det er lang tid siden jeg sidst tjekkede Youtube app'en på mit tv. Det kunne også tænkes, at en re-installation af Youtube app'en kunne løse problemet. Det er vær at prøve det af, da det ikke tager lang tid for re-installation af app'en.

Hvis app'en ikke virker i forbindelse med diverse smarthub opdateringer, så kunne en nulstilling af smarthub'en måske løse problemet. Det er lidt mere voldsomt at prøve af, men nogen gange løser nulstilling af tv el. smarthub mystiske problemer.

Værste tilfæde er, hvis google har opdateret Yousee app'en, så den bevidst ikke virker mere på bestemte årgange af Samsung tv modeller. Det kunne også tænkes, men jeg har ikke kunne google mig frem til noget omkring dette.

Appen virker ikke. Får en fejlmeddelse om at den ikke indlæse.

Prøvede at nulstille smarthub no luck.

Omdømme 5
Badge +1
Okay, jeg må nok være dig et ordentlig svar skyldig. Du kan selvfølgelig altid prøve, at opdatere tv firmwaren, enten wifi online el. ved at downloade firmwaren manuelt herfra og installere den via usb stick : 

http://www.samsung.com/dk/support/model/UE55JU7005TXXE

Jeg kan se tv smart hub'en køre Samsung's eget Tizen OS, hvilke måske kan være en del af årsagen til Youtube app'en ikke virker. Har det nogensinde virket?

Samsung backbone servere som styre deres smarthub apps, har også tit betydet problemer af forskellig slags. Så måske du skulle prøve at kontakte Samsung support DK, som måske ved noget mere. De vil helt sikkert skrive tilbage til dig, om du har prøvet at nulstille tv'et (smart hub'en), samt om du benytter seneste firmware i tv'et (venligst læs det ovenstående omkring FW). Og sikre dig også, at du er fuldt opdateret med firmwaren hvis du kontakter Samsung :)

Omdømme 7
Badge +8
Jeg har lige prøvet på mit Samsung TV. Ingen problemer med Youtube.

Det er selvfølgelig ikke nogen trøst, men når mit UE40HU690 kan bør dit også kunne.

Hvad er det som ikke virker ?

Jeg har lige købt et 55JU7005 og her virker Youtube helt fint.

Dog virker Sign-In funktionen ikke så godt, da den glemmer mit login når jeg slukker fjernsynet. 

har læst at det måske kan løses ved at sætte DNS manuelt til 8.8.8.8

Har du sat Internet til dit fjernsyn ?

Ja det er på nettet, inden problemer med andre apps som f.eks. netflix.

Jeg oplever præcis samme problem med mit HU65JU7005. Youtube appen virker simpelthen ikke 😞

Besvar