Samsung Galaxy S opdatering til Android 2.2.1, hvornår kan det lade sig gøre?

Hej TDC.

Android 2.2.1 til Samsung Galaxy S blev frigivet den 19. januar 2011.

Hvornår kan vi TDC kunder forvente at kunne opdatere vores TDC Samsung Galaxy S til Android 2.2.1?

Sidst da Android 2.2 blev frigivet, gik der 2 måneder efter frigivelsesdatoen før end TDC kunder kunne opdatere til Android 2.2.

Der skulle ikke gerne gå lige så lang tid denne gang.

/Michael

37 Kommentarer

Nu fik jeg også opdateret min.

Fik en besked om at den ikke kunne indhente tilladelse fra GT-i9000 administratoren.

Gendanede derefter telefonen til fabriksindstillinger.

Slettede Kies fra computeren selvom jeg lige havde hentet den nye version.

hentede derefter den nye version igen.

Og derefter kunne jeg opdatere telefonen. Mega lækkert og PÅ TIDE. FUCK TDC. Det værdste lort.

Husk at gemme billeder og telefonnr inden i går i seng. Held og lykke.

Så fik jeg også opdateret min SGS til 2.3.3 🙂 Spiller MAX :-)

MEN måtte lige koldsvede lidt først før end jeg fik det til at virke.

Efter at have opgraderet KIES til nyeste version, kunne jeg sætte opgraderingen i gang som ventet. Men efter at opdateringen var downloaded fra serveren, og midt i downloading processen fra PC'en til SGS'en der døde KIES!!!! PANIK!!! SGS'en kunne nu kun startes i download mode lige meget hvad jeg gjorde (Vol Down + Home + Power).

Redningen var at boote PC'en og derefter starte KIES igen, så startede KIES med en Nødgendannelses procedure af firmwaren, og da den procedure var færdig så spillede det :-)

Håber I andre kan opdatere uden de problemer som jeg fik :-)

Du skal opdatere din Kies til den nyeste version først. Så skulle der ikke være nogen problemer med at opdatere din telefon Glad humørikon

Håber det virker for dig Blinkende humørikon

Jeg går snart amok!!!

Hvorfor kan i opdatere når jeg ikke kan? Kan godt se at der er en ny opdatering klar men når jeg vil hente den får jeg en besked om at den ikke kunne indhente tilladelse fra GT-I9000 afministratoren, Programmes lukkes? Hvad betyder det? Nogen der kan hjælpe?? Hentede i den nyeste version af Kies inden i hentede den nye opdatering?

På forhånd tak Glad humørikon

Lækkert.. har lige haft min SGS sat til Kies her på jobbet.. og nu kan den sgu opdateres! Sådan!!

Ikke mere "brok" fra min side af Blinkende humørikon

God dag til jer alle, og pøj pøj med opdateringen Glad humørikon

/Andersen

Prøver igen - Denne gang med kompatibilitetsvisning i IE9! (Få det nu rettet TDC)

Jeg opdaterede min TDC brandede SGS til 2.3.3 via Kies igår!

Og det spiller max.

Specielt hastigheden i e-mail app'en som nu faktisk kan bruges seriøst er fantastisk Blinkende humørikon

Så TDC... nu er det vist tid til at trækker armen ud af varmegrotten, og yde lidt god kundeservice i form af et brugbart svar til folket Blinkende humørikon

Kommer Android 2.3.3 snart til SGS eller ? Glad humørikon

/Andersen

se nu at komme igang TDC,sidste gang ventede vi i 4 måneder på opdateringen til froyo.

Hej alle,

Så ser det sørme ud til at Android 2.3.3 til Samsung Galaxy S er kommet ud i en final-udgave (den første blev tilbage kaldt af google pga en fejl)

Men os med en tdc branded SGS kunne godt bruge lidt info fra TDC om hvornår de vil være så flinke at sende den opdatering ud til os? Glad humørikon

Har prøvet en SGS med 2.3.3.. wow.. det er en helt anden telefon..

Så TDC... move it!  Blinkende humørikon

God dag! Glad humørikon

@Martin / TDC

Så er 2.3.3 (Gingerbread) frigivet til en del af de danske SGS

http://androidforum.dk/viewtopic.php?f=69&t=5596

Men opdateringen er naturligvis ikke tilgængelig hos os hos TDC

Hvornår kan vi forvente at 2.3.3 kommer til SGS hos TDC?

Info om min SGS

Firmware version: 2.2

Basebåndversion: I9000XXJPP

Build nummer: FROYO.XWJPA

/runc

Hej Martin,

Hvis nu alt går som det skal, og samsung frigiver 2.3 opdateringen i uge 19.

Hvorlang tid forventer TDC så at der går før "Os med TDC" kan opgradere vores telefoner?

Den nuværende version (2.2) er virkelig sløv, og tænker flere gange dagligt at det ville være dejligt med en opgradering.

@Martin - TDC Mod

- God aprilsnar du lige kom med der Overrasket humørikon

Og nu skal vi så leve med 2.2 indtil uge 19 hvor 2.3 kommer. 

Gad vide om vi så kan forvente at der går yderligere 2 måneder før 2.3 bliver frigivet til os med TDC.

Det er sgu en ommer TDC!

Andersen_

Godt at du er tilfreds med 2.2

- jeg er dog bestemt ikke tilfreds med 2.2 på min Galaxy S. Telefonen er blevet så langsom og "hænger" tit.

Hvis jeg havde vist at TDC ligefrem brandede min telefon, så man skal vente uger/måneder på at opdatere telefonen - så havde jeg ALDRIG valgt TDC.

God weekend!

/runc

Omdømme 4
Hej Andersen_

Selv tak, det var så lidt.

God weeekend til dig også :-)

Hej Martin,

Tak for svaret. Det er altid rart med lidt feedback. Jeg er nu helt tilfreds med at de springer 2.2.1 over, og går direkte til version 2.3.

Min mobil med 2.2 virker 100%, så det haster nu ikke for mit vedkommende. Tror nu heller ikke at der er ret mange der har et reelt behov for 2.3 Blinkende humørikon   .. ellers skulle man vel bare ha´ købt sin mobil uden abonnement.

Rigtig god weekend Glad humørikon

Omdømme 4
Hej alle

Undskyld
det sene svar.

Den
officielle lancering for næste opdatering er sat til uge 19. Det er desværre
først om 6 uger, men Samsung har til gengæld valgt at springe 2.2.1
opdateringen over og lancerer en 2.3 (Gingerbread) opdatering frem for 2.2.1.

Alternativet
var at lancere 2.2.1 og forsinke 2.3 og derfor valgte Samsung at droppe 2.2.1
og gå direkte til 2.3.

Kommer der
nyt i sagen, skriver jeg igen.

Venlig
hilsen

Martin

TDC Forum
Moderator

@ Martin - TDC Mod

Du skrev tirsdag at du ville vende tilbage senest onsdag. 

- Kan du sige noget om hvilken onsdag det bliver?

Og få nu gjort den opdatering til 2.2.1 klar til os med TDC-branded Galaxy S

Har for længst opdateret kæresten og en vens telefoner til 2.2.1 - men de er jo heldigvis for dem IKKE TDC-kunder

/runc

Ja det er rigtig fedt at der kommer en opdatering. Igen bliver det ikke til mobiler som er låst af en oreratør. Og det er vores. Os med TDC! Kan man ikke fjerne det lort?? Opdateringen bliver først tilgængelig til os engang i maj. Og jeg vil vædde med at den ikke bliver klar til TDC kunder på det tidspunkt.

Her er lidt nyt til Samsung Galaxy S.

Den bliver snart opdateret til 2.3 Glad humørikon

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/android-23-pa-vej-til-galaxy-s,lid.15050/

Hej.

Må jeg give dig et godt forslag. Lad være med at komme med datoer for hvornår du forventer at tingene er iorden når du ikke selv kan sige noget om det. Det bliver jo udskudt igen og igen.

Jeg forstår simpelhent ikke meningen med at telefoner købt hos TDC skal være låst så man ikke kan opdaterer med mindre de først er godkendt af TDC som oftest sker et halvt år efter. Kalder i det service? Jeg tror i hvert fald der er mange kunder der fravælger at købe en smartphone med et TDC abonnement på grund af dette. Det kan ikke være rigtigt at fordi man har købt en telefon hos TDC så har man ikke de samme muligheder som en anden der har købt samme telefon fra et andet selsskab.

Giver ingen mening.

Omdømme 4
Hej igen

Jeg har ikke glemt jer, men har ikke fået svar tilbage endnu. 

Hvis det kommer hen på aften, så smider jeg svaret op med det samme.

I hører fra mig senest i morgen igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator 

Hej,

Det lyder rigtig godt med en tilbagemelding Glad humørikon Kunne også være fedt med lidt "news" om android 2.3  Blinkende humørikon

God dag

/ulrich

Hej Martin.

Det lyder rigtigt godt Glad humørikon

/Michael

Hej Martin,

Det lyder super. Du må også gerne lige spørge om opdatering til 2.3 Glad humørikon

Tak.

Mvh. blm

Omdømme 4
Hej alle 

Jeg kommer med en status i morgen. Skal lige have fat i de rette folk.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Jeg har også lige tjekket, og jeg kan heller ikke opdatere min telefon.

Hvorfor kan nogen, når andre ikke kan? -Det må der vel være en god forklaring på.

Besvar