Jeg har to logins til TDC og 2 email-adresser. Jeg vil gerne have den ene emailadresse tilknytte til det ene login og den anden til det andet login.
Lige pt. ser det ud som følgende:
"Login 1" har tilknyttet "mail1@mail.dk" og "mail2@mail.dk"
"Login2" har tilknyttet "mail2@mail.dk".
Det jeg så vil høre er, om jeg bare kan slette "mail2@mail.dk" fra "login1"?
Jeg mister ikke mailadressen, selvom "login2" først lige er oprettet og "login1" har været oprettet i flere år?
Venlig hilsen
Christian
Bedste svar af Patrick11
Hej Christian
Som lovet på facebook, ser jeg om vi kan finde et svar her på forum.
Jeg vil starte med at bede dig om at sende mig en "PM" - Privat Meddelelse, med de to mail adresser, du gerne vil have på 2 forskellige computere og de 2 log ind, som du har lavet (hvis jeg forstår rigtigt) til selvbetjening. Samt jeres kundenummer, såfremt du kan finde det - står i øverste højre hjørne på regningen - og ellers bare det nummer jeres adsl forb. er på.
Så ser jeg hvilken løsning er mulig, ud fra det du har og vender tilbage her i tråden.
Hilsen
Se original
Som lovet på facebook, ser jeg om vi kan finde et svar her på forum.
Jeg vil starte med at bede dig om at sende mig en "PM" - Privat Meddelelse, med de to mail adresser, du gerne vil have på 2 forskellige computere og de 2 log ind, som du har lavet (hvis jeg forstår rigtigt) til selvbetjening. Samt jeres kundenummer, såfremt du kan finde det - står i øverste højre hjørne på regningen - og ellers bare det nummer jeres adsl forb. er på.
Så ser jeg hvilken løsning er mulig, ud fra det du har og vender tilbage her i tråden.
Hilsen