Ros til TDC ;)

I forbeindelse med min bestille af tdc, var der sket en fejl om det var tdc eller om det var min fejl ( nok det sidste ) vides ikke.

Men menter jeg havde bestilt, tlf-tv-internet, dagen hvor teknikeren skulle komme kigge jeg ordrebekræftelsen igennem, og kunne ikke se han skulle installere tv.

Jeg ringet straks til deres kundeservice, og de kunne fortælle mig at der ikke var bestilt tv, hvilket jeg ikke kunne forstå da jeg var overbevist om jeg havde det, men efter lidt snakke frem og tilbage fortalte de mig

så at de kunne komme og installere tv D.7, hvilket jeg ikke kunne gøre meget ved, og selvfølig heller ikke

de folk i deres kundeafdelling.

Men teknikeren kom, og kunne se jeg også havde bestilt tv, han spurgte om han skulle installere det med det samme, jeg stod og lignet sikkert en der lige var faldet ned fra månen.

Spurgte som om man ikke skulle bruge noget andet udstyr, han forklaret så at det havde han i bilen, det eneste der stod i vejen for at han kunne sætte det op, var noget papir arbejde hos tdc, men han ville ringe til dem, som sagt som gjort.

Han henter boxen til mit tv og inden længe ( selvom han selv skulle fixe noget nede på deres central i rødovre ) så var han hurtig til og fixe det, og lidt efter ringet deres tekniker og spurgte om alt virket, hvilket det ikke gjorde ( var dog min fejl, havde ikke læst brugsforvirringen ) men han hjalp mig over telefonen, og vupti 2 min efter virket det hele.

Har før været kunden hos tdc, og har været meget utilfreds med dem og deres service, men er den her oplevelse jeg lige har haft med dem, deres nye og forbedre service.

Ja så har de sgu imponeret mig, og jeg er ellers en gammel gnaven satan og ikke nem og imponere, men det gjorde de med deres service og meget behjælplige tekniker.

1 Kommentar

Omdømme 4
Hej Peter-Hansen

Velkommen her til TDC-forum.

Vi er en bred skare af almindelige brugere der her forsøger at hjælpe andre brugere hvis der skulle opstå problemer med de arrangementer mellem tdc og brugerne og det TDC-udstyr der er blevet stillet til rådighed.

Vi hører også ret ofte fra utilfredse brugere, men det er ifølge sagens natur meget naturligt, når man er utilfreds med noget føler man vrede og trang til at alle skel vide det, men ofte er det sådan at det eneste sted man ikke henvender sig er direkte til TDC.

Derfor er det rart at brugerne også her giver udtryk for deres tilfredshed, så mange tak for dit indlæg om din positive oplevelse med TDC.

Skulle du senere få brug for hjælp er du altid velkommen her på forum

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P