Ringes op om natten af mærkeligt nummer

Er blevet ringet op på mit fastnet flere gange om natten, hvor det viste nummer er;

864555840248 kan ikke finde det blandt udlandsnumre. Kan nogen hjælpe med nummer og kan jeg få spæring af dette nummer, da de ringer om natten.

Mvh.

Lars

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Lars

Velkommen til TDC-forum.

Mig bekendt kan du ikke få spærret et nummer.

Jeg ville politianmelde det. Se også denne tråd.

/t5/Mit-TDC/Opringning/m-p/33483/highlight/false#M3609

Omdømme 4
Jeg ved ikke, prøv at snakke med politiet om det, og spørg, om det ville være klogt at prøve at ringe tilbage til nummeret.

Hej Torpe.

Tak fordi du valgte at bruge TDC's kunde-til-kunde forum.

Jeg har for nyligt snakket med en anden kunde som også fik et opkald fra nummeret du omtaler, her var der tale om en automatisk afspilling af en båndet optagelse, efter optagelsen bliver du bedt om at trykke 1 for at snakke med en person, eller 2 til at gå videre.

Så lad være med at trykke på nogen taster, tager du telefonen, lægger du derimod på. Hvis du trykker på en tast, kan du risikere at blive viderestillet til en betalingslinie hvor det koster xxkr/min forklædt som en som om du venter på at komme igennem til personlig betjening.

Så, som MajaH og HeinrichP er det ikke umiddelbart noget vi kan gøre noget ved, det skal politianmeldes, hvorefter politiet tager en eller anden form for aktion.

Hvis du har yderligere spørgsmål eller problemstillinger, er du velkommen til at skrive på TDC forum igen.

Venlig Hilsen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P