Relicensering

Hej.

Jeg fandt i de første år en del guld på TDC daværende musik-platform (Vi taler ca 2005-06). Der var bl.a. tale om flere rariteter, der ikke findes/fandtes andre steder.

Der var tale om en regulær butik dengang, men mange af filerne havde forskellige grader af beskyttelse, f.eks. i antal synkroniseringer. Det har ikke hidtil været et problem at følge pop-up'en om "relicensering", så jeg fortsat kunne nyde den musik, jeg i sin tid betalte i dyre domme for - pr nummer!

Men nu virker det ikke mere! Efter seneste skift af bærbar PC, har jeg igen "opbrugt" kvoten på nogel af numrene! Hvad gør jeg?

Nogen forslag?

Mvh

3 Kommentarer

Jeg fandt selv svaret under en anden tråd, der handlede om DRM-licens problemer:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32585

Re-download af mine køb virkede endnu, selv efter 7 år. Det virkede for mig - bortset fra at jeg nu har både to og tre kopier vist i WMP af de pågældende numre!?...

(bedre end ingen...)

Sinus

Omdømme 1
Fint Sinus

Tak for din løsning. Vi du være rar at klikke "accepteret løst tråd" ud for dit eget indlæg.?

Hej,

jeg kan ikke få det til at du! Jeg har hentet licenser, re-downloaded musikken, slettet gamel filer, opdateret Window Media, men jeg kan ikke få rettighederne alligevel. Nu har jeg ventet i over en time for en sang og jeg giver op. Død ærgeligt når det er musik man har købt og alt for dårligt! hvad gør jeg forkert?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)