Reklame for HomeTrio til en HomeTrio-kunde

• Bruger
  • 6 kommentarer
Kære TDC

I går fik jeg et fint kort fra jer, hvor jeg blev inviteret til at opleve fremtidens TV-løsning - HomeTrio - og en gratis omgang aftensmad. Mange tak for dette kort, som iøvrigt var anden eller tredje gang jeg modtager et kort med et billede af min og nabo ejendommene men en fin rød cirkel om netop min ejendom [i]

Jeg kan selvfølgelig altid tage imod gratis aftensmad, men det virker nu lidt underligt, at jeg skal modtage information om fremtidens TV-løsning, når jeg allerede har denne løsning! Selvom jeg er meget tilfreds med løsningen, så har jeg altså ikke tænkt mig at købe to af slagsen...

Men når TDC nu har fremtidens TV-løsning kunne det være, at marketingafdelingen skulle anskaffe sig nutidens CRM-system, så man ikke sender unødvendig information ud til de eksisterende kunder. Måske er jeg ikke den eneste, som har modtaget denne reklame og samtidig er HomeTrio-kunde?

Tilgengæld har jeg stadig ikke modtaget noget brev vedr. gratis Viasat-kanaler (ekskl. TV1000), men alligevel har jeg adgang til kanalerne. Så vidt jeg husker fra information i en anden tråd, skulle disse gratis Viasat-kanaler forsvinde den 22. september, så TDC i behøver ikke sende noget brev til mig nu!

Måske er der en fra TDC's marketingafdeling, som læser dette og følger op på det - man har jo lov at håbe...

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Der sker meget underligt når marketing folk går igang.

Jeg har også fået mange af den slags breve gennem tiden - og hver gang jeg har bestilt produktet - finder man ud af at det ikke kan leveres til mig, da jeg bor for langt fra centralen.....

Vh

Peter

Omdømme 3
Det kan også være, at der er mere på vej til trioen. som vi endnu ikke kender endnu... Glad humørikon det ville da være rart.

Nu er jeg i den heldige situation at have modtaget endnu et fint kort med posten fra TDC - med samme budskab om at sælge mig HomeTrio. Desuden har jeg også fået en email med tilsvarende indhold.

Jeg takker endnu en gang for de fine budskaber fra TDC, men næste gang behøver jeg kun at få det een gang og så om produkter, som jeg ikke allerede har Blinkende humørikon

/Lars

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P