Rejseklar Data | YouSee Community

Rejseklar Data

Hej.

Jeg har lige modtaget sms fra TDC med reklame for Rejseklar Data. Jeg kan ikke anbefale dette. Jeg købte det sidste sommer til min bærbare og det virkede ikke da vi kom til Frankrig. Systemet bad hele tiden, ved opstart, om log ind, hvilket ikke indgik i den brugervejledning (mundtlig, hvilket er OK) jeg fik i vores lokale TDC-butik. Efter ferien henvendte jeg mig igen i butikken for at informere om mit problem, men her var man  afvisende, med ordene:

Det kunne de ikke forstå.

Det havde de ikke hørt om før.

De vidste ikke hvad der kunne gøres ved det.

TDC leverer, om kunden kan modtage, er ikke et TDC problem.

Jeg ønsker alle en god ferie [i]

5 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Xad

Tak for dit indlæg her på vores forum.

Vi er rigtig kede af at høre, at du har oplevet problemer med vores Rejseklar Data.

Jeg må indrømme at jeg aldrig har hørt om andre der har oplevet samme problem, men det er jo også den besked du allerede har fået i vores butik, så det hjælper dig ikke så langt videre.

Det er ikke meningen at du skal taste en kode på din computer for at kunne bruge Rejseklar Data og derfor vil vi meget gerne vide lidt mere om den fejl du har oplevet. Nu er det godt nok ved at være længe siden, men jeg håber at du måske kan huske noget information.

Kan du huske hvad der stod i den boks du fik frem, som ville have login oplysningerne?

Vi vil meget gerne vide, hvilket system denne loginboks kom fra og derfor er det vigtigt for os at vide, hvad der har stået i den.

Jeg håber at du har mod på at prøve vores produkt igen en anden gang.

Du kan læse mere om, hvordan det fungerer her: http://go.tdc.dk/oefgf

Hilsen Line

Hej Line.

TAK for svar.

Jeg testede mit TDC USB modem E173, med det nye Sim-kort, inden jeg forlod Danmark. Alt OK. Mit modem var 1 eller 2 år ældre, men det havde ingen betydning ifølge butikken.

For at få forbindelsen til internettet startes programmet Conect-it (mener jeg det hedder) og her indtastes mine Log-In informationer og et øjeblik senere var forbindelsen der.

I Frankrig kom der information om omdirigering og krav om nyt Log-In. Som jeg husker det, så skete det hele i Conect-It.

Mvh

Xad

Omdømme 5
Hej xad

Hvorfor investerer du i rejseklar data, vi har rejst mange gange og logger os altid på Hotellets gratis wifi,hvis den er gratis og hvis ikke hotellet har free Wifi, finder vi en dejlig restaurant hvor de reklamerer med FREE WIFI.

Det fungerer altid udmærket og vi har aldrig haft problemer med det.

hilsen Bente

ps. glemte lige at skrive at det er min mands bærbare computer vi bruger.

Hej Bente.

TAK for tip Blinkende humørikon

mvh

xad

Det kan jo være praktisk at få mails medens man kører, eller hente informationer om hoteller, campingpladser m.v. med mobilen. HUSK inden I tager af sted, TDC skal på forhånd vide om man har tænkt sig at bruge dag-pakken eller en uge-pakke. Det kan ikke ændres når man først har forladt sit skønne fædreland. Jeg ville gerne have haft muligheden for at bruge systemet i Tyskland i 2 dage, men TDC havde på forhånd valgt ugepakken til 249 kr. Dagpakken koster kun 29 kr. pr dag. Altså blev jeg nødt til at vælge løsningen med wifi på campingpladserne, men det er jo også ok.

Besvar