Regningsarkiv virker ikke

Når jeg åbner en gammel regning får jeg en blank side med et X i venstre hjørne.

Det er første gang nogensinde, så jeg undrer om det er en kendt fejl

Mvh

Etlar

4 Kommentarer

Omdømme 4
Badge
Hej, prøv dette.

I AdobeReader under internetindstillinger skal der være flueben i "Vis PDF i browser",  sådan er det her hos mig, så kan man se regningsarkiv, desværre er det modsat - nemlig at fluebenet skal væk for at åbne PDF-filer på e-boks.

Noget besværligt, gad vide hvad forskellen er på de PDF-filer der er i TDC-regningsarkiv og dem hos e-boks, jeg har ikke problemer med andre PDF-filer - flueben eller ej.

Mvh.

Kim

Hej Kim

Tak for hjælpen

Da jeg klikkede på Adobe Reader X fik den travlt med at installere og problemet var løst.

Mvh

Etlar

Jeg er godt muggen på TDC og skifter snart selskab.

De har nu i flere uger sagt, at de er ved at løse problemet med, at man ikke kan se sine gamle regninger, men intet sker. Regningsarkiv er dødt. Det er jo heller ikke sådan, at de højt og tydeligt skriver, at det ikke kan lade sig gøre at se. Næ, når nogen spørger, så kommer en guided anvisning på, hvorledes man kommer til at se de gamle regninger. Det kan bare ikke lade sig gøre.

Jeg har lige talt med Hot Line, som bekræfter, at de ikke aner, hvordan de løser problemet. Kun, at de ved, det er det. Hvorfor mon det ikke står højt og tydeligt på forsiden, så ikke alle skulle føle sig som idioter, når man forsøger igen og igen, og dermed spilder timevis.

@KsNa

Ja, jeg kan bekræfte, at din fremgangsmåde virker. 

Man kan evt. også bare anvende en anden browser end Internet Explorer. Så behøver man ikke ændre i indstillingerne på Adobe Reader. En brugbar, men lidt fjollet løsning ;-) TDC kunne selvfølgelig også rette pdf-vieweren i Regningsarkivet....

Mange hilsner

Tobias

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)