Er efterhånden klar til at smide min TDC homebox ud.
Kører trådløst med en TDC privat alarm, 1XPC samt 2 X Iphones.
Det hele er bare så ustabilt og netværks forbindelsen hopper af og på efter forgodt befindende.
Har kigget TDC's vejledninger og via inSSIDe sikret mig at netværket ligger for sig selv, ligger nu på kanal 11 og der ligger IKKE andet oveni og roder. Ligger med en DB på ca. 42 så den del burde sådan set også være ok. Boksen er placeret lige midt i huset, der er max. 4 meter til den fra min arbejds pc, alligevel opleves der konstante udfald.
Inden jeg fik min homebox havde jeg "den gamle trådløse model" har var der aldrig probemer.
TDC privat alarm har et kamera som vi har i stuen, det har en rød/grøn diode og efterhånden falder blikket derhen ad flere gange i minuttet, bare lige for at se om der nu lige er udfald igen. Det er efterhånden umuligt at arbejde via VPN osv. da stabiliteten simpelthen er for ringe.
Er der nogen indstillinger i boksen jeg kan have overset?
Har for nyligt haft fat i TDC kunde service, her fik jeg en sludder for en sladder, vedkommende jeg talte med anede ikke noget om det andet end det man selv kan læse sig til på disse sider.
Kan det være min box der er skidt?
Bedste svar af tuonodk
Jeg vil stadigt ikke anse mit problem / råb om hjælp for løst.
Men på opfordring markerer jeg det som løst, og benytter lejligheden til at lave et nyt emne der omhandler de problemer der må være mellem Appel og TDC.
Så snart jeg kommer forbi en TDC butik vil gå ind og spørge om en Iphone 4S er noget for mig - med baggrund i ovenstående.
Tråden lukkes hermed - det er ingen kendt løsning andet end Iphone 4S IKKE fungerer via TDC's Homebox / Wifi.
Se original
Men på opfordring markerer jeg det som løst, og benytter lejligheden til at lave et nyt emne der omhandler de problemer der må være mellem Appel og TDC.
Så snart jeg kommer forbi en TDC butik vil gå ind og spørge om en Iphone 4S er noget for mig - med baggrund i ovenstående.
Tråden lukkes hermed - det er ingen kendt løsning andet end Iphone 4S IKKE fungerer via TDC's Homebox / Wifi.