Problemer med trådløs på TDC Homebox

Hej

Håber der nogle der kan hjælpe mig med mit problem.

Efter at vi har fået TDC trio, har vi fået problemer med vores trådløs internet. Vi kan godt logge på, men bliver smidt af efter 2 min (der forbindelse til boksen, men intet internet). Så kan der gå alt fra 2 min til en time, før forbindelsen kommer igen.

Har haft kontakt til teknisk support flere gange, samt fået udskiftet vores box - uden held.

Håber nogle kan hjælpe?

Mvh

PAC

1 Kommentar

Omdømme 2
Hej PAC

Tak fordi du skriver til os.

Jeg er ked af at høre, at du har problemer med dit trådløse internet. Men der heldigvis en masse ting man kan gøre for at gøre det mere stabilt.

Jeg er glad for at høre, at en af mine kollegaer har sendt dig en ny HomeBox, på den måde kan vi udelukke, at det er den der fejler.

Det jeg vil anbefale dig at gøre, er at prøve at ændre frekvensen på din trådløse router, du kan evt. bruge programmet inSSIDer til at finde den optimale kanal.

Du kan se hvordan man skifter kanal og hvordan man bruger inSSIDer her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23678

Dette skulle forhåbentligt gøre din trådløse forbindelse meget mere stabil.

Jeg vil også gerne give dit et link til vores hjemmeside, dette link indenholder en masse nyttig viden om vores TDC HomeBox:

www.tdc.dk/wifi

Hvis du har de mindste spørgsmål til dette, eller oplever du stadig problemer, så skriv endelig tilbage, så skal vi nok finde en løsning.

Med venlig hilsen

ThomasG

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)