Problemer med Outlook 2007 | YouSee Community

Problemer med Outlook 2007

Hej,

jeg er ved at konfigurere min Outlook 2007 med min TDC-mail, jeg har benyttet både manuel og automatisk opsætning men Outlook vil stadig ikke hente mine mails fra serveren..

Nogle der kan hjælp mig med dette?

4 Kommentarer

Omdømme 6
Hej,

Hvis outlook ikke vil hente eller sende mails, så kommer der en fejlmeddelse.

ville du ikke skrive den, da det ville gøre det en del lettere at give dig et svar.

Der kommer ingen fejlmelding..

Hmm, jeg har en 60-dages trail version af Office-pakken prøver liiige at installere en udgave med licens.. Jeg vender tilbage senere i aften, hvis der stadig er problemer.. OK?

Der kommer ingen fejlmelding og når jeg går ind og beder den om at "Send/modtag alt" - så kommer den ikke med fejl.. Øh, den sætter bare grønt flueben ved både sende og modtage..

Omdømme 6
Hej,

Så tror jeg jeg ved hvad problemet er.

du modtager ikke mails til standart postmappen som du kan se på billedet kan man have flere post mapper hvis man klikker på post mappen folder den sig ud og man får en ny Inbox frem, det er der jeg tror det er der dine mails ligger. din post mappe vil i det tilfælde typisk hede det samme som din mailadresse.

Udklip.PNG

lige et tip:

du kan endre hvilken postmappe posten skal komme i ved at endre det under Konti instillinger

Besvar