Problemer med opdatering af sikkerhedsspakken

Jeg har fornylig installeret sikkerhedspakken. Nu melder den, at den ikke er opdateret. Men sætter man den til opdatering får man svaret, at det er sket - og at sker flere gange daglig - jeg får sågar et klokkeslet for sidste opdatering. Har kørt det lille reparationsværktøj der tilbydes. Uden resultat. Det ene sted i programmet får jeg at vide at der ikke er opdateret i 31 dage og det andet sted får jeg at vide at alt er OK. Jeg kører windows 7 - og har fortsat advarselstrekanten og et udråbstegn !

6 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Ja - den opfører sig af og til særdeles underligt.

Det gode ved det er at fejlen normalt går over efter et par dage. Igen - man kunne godt ønske sig produkterne var mere færdige.

Omdømme 4
Hej hejsager

Du kan prøve at afinstallere sikkerhedspakken, genstarte din pc og så geninstallere. Derefter under installationen tillader du at installationsprogrammet henter opdateringer og afventer at programmet færdiggør instellation og opdatering. Jeg har tidligere oplevet lignende problem, hvor det har hjulpet at geninstallere. Du kan downloade nyeste version fra TDC selvbetjening.

Jeg håber at det er løsningen for dig.

Tak for svaret PeterA - Trist humørikon Jeg venter gerne på, at den helbreder sig selv - men bliver da i tvivl om man kan stole på dens sikkerhed ?? Har du hørt om denne fejlmelding før?

Hej KPN

Det prøver jeg i aften. Tak for rådet- jeg melder mig igen efter forsøget.

Omdømme 4
Hej hejsager

Efter installation af sikerhedspakken, skal du huske at kontrollere at automatisk opdatering er aktvere.

Ind i Indstillinger og Andre indstillinger, her kan du se om automatisk opdatering er aktiveret.

Har så været igennem ny inst. - og også husket automatisk opdatering - Det virker igen - i hvert til fælde lige nu. TAK FOR HJÆLPEN

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)