Svar

Problemer med Network News news.tele.dk

Hej.

Jeg kan liste indlæg på news.tele.dk men kan ikke hente indlæg.

Da jeg ringede til support vidste manden ikke lige hvad jeg talte om, han ville konsultere en kollega men forbindelsen forsvandt før han kom tilbage.

Er der andre der har problemet?

Der er ikke ændret i min installation siden jeg læste news i går, så jeg tvivler på at problemet er her i huset.

Jeg bruger thunderbird til at læse news med.

Måske skulle en administrator gå hen og genstarte nntpd på news.tele.dk :-)

med venlig hilsen

Jesper Wolf Jespersen

icon

Bedste svar af S_ren1_01 11 april 2011, 14:39

Kære alle

Fejlen er nu løst på vores newsservere. I forbindelse med fejlretningen er tidligere meddelelser på serverne udløbet, hvilket vil sige, at kun meddelelser fra mandag d. 11.04 cirka kl. 14.30 er tilgængelige.

Jeg beklager ulejligheden og takker for jeres tålmodighed.

Hav en god dag.

Venlig hilsen

Søren

Se original

29 Kommentarer

Fra 13:36 til 21:00 er kommet ca. 5000 flere grupper på newsserveren, heriblandt flere danske, så der er vel håb nu, men det går langsomt med at hente.

Ja nu er "min" gruppe også kommet på igen. -Underligt hvad der har været galt med systemet. -Og lidt foruroligende at ingen i TDC's egen support åbenbart ved hvad Usenet drejer sig om..

Mvh.

Lars Peder Hansen

Omdømme 1
Hejsa

Jeg beklager det sene svar, men jeg må tilstå, at jeg ikke selv har brugt Usenet de sidste par uger.

Er det manglende grupper eller indlæg?

Venlig hilsen
Søren

Hej Søren,

Det var manglende grupper. Men det ser ud som om de allesammen (?) lige så stille er kommet tilbage igen.

Mvh.

Lars Peder Hansen

Besvar