Hej
Jeg downloadede et album for et stykke tid siden på play, men da jeg var igang med at lytte satte den sig fuldstændig fast. Jeg ku' intet gøre og måtte slukke strømmen på pc. Efterfølgende får jeg nu denne besked når jeg logger på play:
"Vi har et teknisk problem med at levere din licens, men du kan stadig godt downloade og afspille musik. I mange tilfælde skyldes fejlen, at du ikke har opdateret din Windows Media Player.
[Fejl kode: M -1072879855]"
Jeg har opdateret media player, og prøvet at gøre flere af de andre ting der bliver foreslået, men intet virker. Jeg kan heller ikke downloade eller afspille det jeg i forvejen har liggende fra play. Musik lagt på pc fra cd'er virker fint, så media player virker altså.
Hvad skal jeg gøre?
Omdømme 2
Hej Cowgirl77
Når du får fejlkode M, kan det næsten altid løses ved at følge denne guide
http://go.tdc.dk/cdmkx
Ellers kan du prøve at nulstille din DRM-folder, du finder en guide her: http://go.tdc.dk/yzbkv
Håber det kan hjælpe dig.
Hilsen Thomas
Når du får fejlkode M, kan det næsten altid løses ved at følge denne guide
http://go.tdc.dk/cdmkx
Ellers kan du prøve at nulstille din DRM-folder, du finder en guide her: http://go.tdc.dk/yzbkv
Håber det kan hjælpe dig.
Hilsen Thomas
Jeg får en kode C00D11E2
Kan ikke finde ud af at installere det der plugin der kræves. Min mediaplayer står til selv at hente licenser når de er nødvendige, men det gør den ikke. Jeg har to pc'ere og har installeret det automatisk på den ene men det kniber på den anden. Kan I hjælpe??
Kan ikke finde ud af at installere det der plugin der kræves. Min mediaplayer står til selv at hente licenser når de er nødvendige, men det gør den ikke. Jeg har to pc'ere og har installeret det automatisk på den ene men det kniber på den anden. Kan I hjælpe??
Omdømme 2
Hej Kissermusen
Du kan finde hjælp til fejlkode C00D11E2 her:
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=25018&type=help
Hilsen Thomas
Du kan finde hjælp til fejlkode C00D11E2 her:
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=25018&type=help
Hilsen Thomas
Hej Thomas.
Tak, men jeg har ikke Windows 7 men XP
Har det noget at sige?
Tak, men jeg har ikke Windows 7 men XP
Har det noget at sige?
Hej Thomas
Jeg har ikke adgang til min documents and settings - ved ikke lige hvorfor...
Det på det første link har jeg prøvet uden succes
Jeg har ikke adgang til min documents and settings - ved ikke lige hvorfor...
Det på det første link har jeg prøvet uden succes

Hej
Har selv bakset med dette det meste af en eftermiddag.
Fandt først tip der hjalp hos Microsoft, der var noget kryptisk, sidenhen et svar på TDC FAQ'en.
Jeg har prøvet at forklare det mere præcist (med links derfra) i denne tråd her (dateret 28-1-2013):
/t5/Mit-TDC/Stadig-problemer-med-TDC-PLAY-licenser-efter-upgrade-af/m-p/3288#M544
Håber det kan hjælpe - forklaringen skulle også virke for WinXP.
mvh
PetRose
Har selv bakset med dette det meste af en eftermiddag.
Fandt først tip der hjalp hos Microsoft, der var noget kryptisk, sidenhen et svar på TDC FAQ'en.
Jeg har prøvet at forklare det mere præcist (med links derfra) i denne tråd her (dateret 28-1-2013):
/t5/Mit-TDC/Stadig-problemer-med-TDC-PLAY-licenser-efter-upgrade-af/m-p/3288#M544
Håber det kan hjælpe - forklaringen skulle også virke for WinXP.
mvh
PetRose
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.