Problemer med login i IE7

Når jeg bruger Mit TDC med Internet Explorer 7 har der den sidste uge være problemer med login-siden.  Normalt er der bokse til indtastning brugernavn og password i højre side af skærmen, men det er der ikke længere når jeg bruger Internet Explorer 7, som jeg er tvunget til på mit arbejde.  Der er ikke problemer i andre browsere.

Jeg får da også meddelse om javascriptfejl på siden når jeg bruger IE7 - så mon ikke det var en idé at teste siden i IE7 - nåe den virkede for 1 uge siden, bør den også kunne bringes til at virke igen.

3 Kommentarer

Omdømme 3
Hej,

Ja, det burde den da helt bestemt.

Jeg bruger selv IE7 ude på min arbejdsplads, og har ingen problemer med TDC hjemmesiden. Jeg vil anbefale dig at tjekke om du mangler opdateringer til Java, Flash, Shockwave. Det kan også være du blot skal nulstille dine internetindstillinger i IE7. Dette gøres under Funktioner > Internetindstillinger > Avanceret > Nulstil.

Held og lykke med fejlfindingen Glad humørikon

/Alex

Nu er jeg ikke herre over havd der bliver installeret af opdateringer, det er Aalborg kommune (min arbejdsplads),  men jeg ved a java er opdateret, men der bruges ikke java ved login på TDC , så det er underordnet.

Som jeg skrev, så får jeg besked i IE7, om at der er en javascript fejl på siden - det burde I undersøge - en javascript fejl har da INTET med Java, Flash elle Schockwave at gøre...

Omdømme 3
Nej, bestemt ikke. Det tyder på at Java er djævlen her.

Mit pointé var bare at problemet ligger lokalt, og skal løses lokalt. Vi har ingen generelle kompatilitetsproblemer med IE7 på tdc.dk.

Jeg skal nok holde dit indlæg i bagtankerne, hvis jeg støder ind i andre med lignende problem. Derfor må du også meget gerne skrive, hvis du finder årsagen til problemet.

/Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P