Problemer med log in på Play
Når jeg forsøger at logge in på TDC Play får jeg besked om at jeg enten ikke har adgang eller at der er problemer med mit log in. Jeg chattede med TDC i dag. Der fik jeg bekræftet at jeg i mit abonnoment har adgang til Play, mit log in blev opdateret og at jeg to timer senere skulle kunne logge in. Nu har jeg prøvet igen men problemet er det samme...
Hej MH2,
Velkommen til TDC Forum
Du kan forsøge at fjerne dit abonnement fra Mit TDC og tilslutte det igen, hvis du stadigvæk ikke har fået adgang til TDC Play. Det kan sommetider løse log-in problemet.
Hvis det ikke hjælper, så vil jeg henvise dig til vores kundeservice, som kan løse problemet:
http://kundeservice.tdc.dk/kontakt-privat
God dag
/Andreas
Velkommen til TDC Forum

Du kan forsøge at fjerne dit abonnement fra Mit TDC og tilslutte det igen, hvis du stadigvæk ikke har fået adgang til TDC Play. Det kan sommetider løse log-in problemet.
Hvis det ikke hjælper, så vil jeg henvise dig til vores kundeservice, som kan løse problemet:
http://kundeservice.tdc.dk/kontakt-privat
God dag

/Andreas
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.