Problemer med installation af TDC sikkerhedspakke | YouSee Community

Problemer med installation af TDC sikkerhedspakke

Når jeg åbner sikkerhedspakken fra skrivebordet, kommer en besked: "Sikkerhedspakken.exe er ikke et gyldigt Win 32 program." Hvad gør jeg?

6 Kommentarer

Omdømme 6
Hej.

Prøv at hente pakken igen, da det lyder som om at du har hentet en forkert fil eller der er en fejl i den fil du har hentet.

Du skal være sikker på at hente en fil til windows 32bit.

Kære I

Jeg har nu 3 gange forsøgt at installere TDC sikkerhedspakke, men bliver ved med at få fejlen TDC_Sikkerhedspakke.exe er ikke et gyldigt Win32-program.

Nu haster det jo lidt, da jeg har afinstalleret mit tidligere sikkerhedsprogramOverrasket humørikon(

Har I en løsning?

mvh

Susanne

Omdømme 6
Hej,

du skal fjærne den fil du har på din computer.

der efter går du ind på den har side og henter en ny.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=22446,

da jeg vil ige er der er en fejl i den fil du har downloadet, det kan bla. være sket i overførlsen til computeren

Lidt for meget sikkerhed! Fik installeret TDC sikkerhedspakke, men den gav så mange problemer, så jeg har opsagt abonnementet igen og har nu gennem snart 2 måneder forsøgt at afinstallere sikkerhedspakken. Dette kan så åbenbart ikke lade sig gøre. Jeg accepterer betingelserne for afinstallering, men PC'en genstarter ikke, jeg får besked om, at den vil genstarte, men så sker der ikke mere. Og programmet bliver stædigt liggende på min pc, hvilket giver nogle andre problemer, da jeg selvfølgelig har købt et andet virusprogram. Og de 2 programmer "modarbejder" vist hinanden, så nu ville jeg blive rigtig glad, hvis nogen kunne give mig en anvisning på, hvordan jeg får fjernet TDC sikkerhedspakken. Udover at have prøvet TDC's egen anvisning via linket 

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=22453

har jeg selvfølgelig været i tilføj/fjern programmer, hvilket heller ikke virker. HJÆLP

Omdømme 5
Hej Susanne

Jeg har i anden forbindelse haft glæde af programmet Revo Uninstaller (Freeware). Det løste et lignende problem for mig.

Det er selvfølgelig ikke sikkert, at det også kan løse dit problem, men hvis jeg sad i din situation, ville jeg forsøge med det.

Mvh Stephen

PS. Grunden til at du ikke kan afinstallere TDC Sikkerhedspakke på normal vis, er sikkert, at det i sin tid ikke er blevet installeret korrekt - og det er sikkert også derfor, at du har haft problemer med at få det til at virke ordentligt.

Omdømme 1
Jeg vil klart også anbefale  

Revo Uninstaller (Freeware) jeg bruger ikke andet når jeg fjerner noget fra mine computere og min fammilies  

Besvar