Problemer med CLICK-kort | YouSee Community
Svar

Problemer med CLICK-kort

Jeg har købt et alarmanlæg, som jeg regnede med at installere her i weekenden. Til anlæggets GSM-modul har jeg købt et TDC CLICK kort, som ankom i morges.

Jeg har aktiveret CLICK-kortet som beskrevet i velkomstbrevet. Der er "startsaldoen" på kortet, og jeg har også tanket lidt ekstra på. Jeg kan ringe og sms ind til sim-kortet, jeg kan sende web-sms'ere. Saldoen opdateres fint i "Mit-Click" ved optankning og ved afsendelse af web-sms'ere. Jeg kan ophæve pin-kode kontrollen, jeg kan alt - bortset fra at ringe eller sms ud. Hvis jeg prøver at ringe ud, får jeg en TDC svarer, som indbyder mig til at indtaste et telefonnummer og indtale et besked.

Jeg har prøvet sim-kortet i flere telefoner (ingen af den er låst og ingen er spærret for udgående kald), og jeg kan bare ikke ringe eller sms ud med mit nyt sim-kort.

Er der noget, som jeg har overset, eller er fejlen med sim-kortet eller hos TDC? Det sidste er jo lidt irriterende, idet TDCs servicetelefon for CLICK-kortene åbner nu først på mandag, og så røg mit weekend med alarmanlægget! 

icon

Bedste svar af Powermaster 26 november 2012, 10:10

Kortet virkede her mandag morgen, før jeg nåede at kontakte TDCs kundeservice. Tak til TDC!

Se original

3 Kommentarer

Kortet virkede her mandag morgen, før jeg nåede at kontakte TDCs kundeservice. Tak til TDC!

Omdømme 3
Godt at høre at det løste sig selv, du er velkommen til at vælge dit sidste indlæg som en løsning på tråden. Glad humørikon

Hilsen Alex

Er hermed gjort. Tak AlexGlad humørikon

Besvar