Problemer med at optage på Mutiroom

Hej alle

Vi har lige fået ny tv boks efter den gamle havde problemer med at starte op.

Efter vi har fået den nye kan vi ikke optage via multiroom mere ej heller se det der er optaget på boksen inde i stuen, selv efter de 3 gange tænd og sluk på begge bokse (det gør at den får det nyeste software).

Er der nogen der har haft samme problemer ?

3 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

og du har ikke opsagt dit plus abonnement?

så skal du prøve at slukke for det hele (TV boxe, router)

så tænder du router, og når den er helt tænt(når der er internet adgang igen.) så tænder du hardisk optageren, når der så er forbindelse og du kan se tv på den, tænder du din/e muliroom box/e.

Har haft samme problem, har 1 hovedboks og 2 multiroom bokse. Efter din nævnte genstart med ny software til alle bokse, så kom den ene boks til at virke. Den kan jeg både sætte optagelser til og se optagelser på. Den anden boks vil bare ikke, og efter utallige forsøg, så har jeg opgivet den.

Venter kun på at GEFibernet får Viasat kanalerne, så er jeg lynhurtigt tilbage hos dem. Synes der er alt for mange problemer med frysninger osv. på Trio løsningen.

Jeg kører med en Trio på erhvervsløsningen, men kan se hos naboen at det ikke er meget bedre på deres privat løsning.

mvh

Kim

Hej Mikkel

Det virkede desværre ikke, jeg må have fat i TDC igen

Mvh

Jørgen

miela1 skrev:
Hej,

og du har ikke opsagt dit plus abonnement?

så skal du prøve at slukke for det hele (TV boxe, router)

så tænder du router, og når den er helt tænt(når der er internet adgang igen.) så tænder du hardisk optageren, når der så er forbindelse og du kan se tv på den, tænder du din/e muliroom box/e.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)