Problemer med at modtage e-mails

• 0 kommentarer
Det er ikke alle e-mails, der kommer til min indbakke. Jeg forsøgte i aftes at sende en e-mail til mig selv, men den kom aldrig ind, står derimod fint i "sendt" mappen. I formiddags sendte jeg en e-mail fra mit arbejde, og den er modtaget. Jeg ved, at andre har sendt mails til mig, men de kommer ikke ind. Når jeg vælger send/modtag e-mails, udfører den tilsyneladende nogle jobs. Jeg har kørt en Mailsupport test og alt er i orden undtagen "modtager testmail". Her kommer meddelelsen "Testen fejlede da serveren var optaget. Prøv igen senere". Min datter har ikke problemer med sine e-mails (vi har trådløst internet), hvis den oplysning kan bruges til noget.

Hjælp mig.

PFT!

2 Kommentarer

Omdømme 1
Hej EogP

Hvor er det at du ikke modtager mails?

Hej Maja

Det er/var både i min Webmail og i mit Outlook på computeren. Men måske problemet er næsten løst nu. JEg har i hvert fald i løbet af i dag modtaget en del mails på Webmailen og de jeg var logget ind der, kom mail'ene også ind i min Outlook indbakke. Nu ser jeg lige, hvad der sker. Jeg vil gerne have min Outlook til at opdatere så mails kommer ind, så snart jeg åbner Outlook.

Mvh

E&P

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)