Hej
Jeg har et problem med at se tv med Yousee appen på min Ipad. Når jeg forsøger at se tv, får jeg følgende besked. "Beklager! Der er desværre et problem i øjeblikket". Den eneste kanal jeg kan er info kanalen.
Jeg har forsøgt alt, og er nu tom for ideer.... jeg har logget af og på - > Hjalp ikke
Afinstalleret og installeret igen -> hjalp ikke....
Det virker fint på min Samsung telefon, PC'er og min datters Ipad.
Hvad kan der være galt? Det må være noget lokalt på denne Ipad
YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.
Jeg vil anbefale dig at ringe til teknisk support på 70 70 40 40
Supports åbningstider er:
Hverdage: 08.00 - 20.00
Weekend/Helligdage: 10.00 - 20.00
Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her.
YouSee er også på Facebook og Twitter.
Jeg vil anbefale dig at ringe til teknisk support på 70 70 40 40
Supports åbningstider er:
Hverdage: 08.00 - 20.00
Weekend/Helligdage: 10.00 - 20.00
Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her.
YouSee er også på Facebook og Twitter.
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.