Problem med Homedisk Login | YouSee Community

Problem med Homedisk Login

Hej, ville prøve at få installeret min Homedisk, da jeg ENDELIG har fået mit TDC Login til at virker efter 2 måneders forsøg. Jeg finder Homedisk under Tilføj netværksdrev og den beder om mit TDC Login, som jeg intaster, hvor efter den beder om endnu en adgangskode. Den skriver at jeg skal intaste min netværksadgangskode, som jeg så gør, og den skriver forkert adgangskode, og jeg prøver at med koden til TDC Login, hvor jeg så får samme besked, prøver flere gange for at sikre at jeg ikke har lavet stavefejl. Nogen der kan forklare mig hvilken adgangskode den beder om?

P.F.H. Tak

2 Kommentarer

Hej Kr4d3

Det er beklageligt at du har brugt så lang tid på at få gang i dit login, jeg ved at vi har haft nogle udfordringer med vores online system. Men det skulle være i orden nu.

For at svare på dit spørgsmål

Hvis du sidder med en Windows maskine, kan du med fordel bruge vores installations program. Så slipper du for at bruge en kode.

Det kan du gøre ved at gøre følgende:

1. Åbn din browser og skriv homedisk eller 192.168.1.5 i adressevinduet.
  2. 2.    Klik på svensknøglen (oppe i højre hjørne)
  3. 3.    Klik på ikonet opret drev (se billedet her under)

Klik nu på opret netværksdrev

Så skulle den gerne hente et program, som du køre. Hvis du oplever problemer, kan det anbefaledes at deaktivere sit antivirus program eller firewall. (husk at sætte det til igen)

Hvis ovenstående fejler, kan du bruge guiden her under, som forklare hvordan du for fat i det kodeord som du oprindeligt efterspørger.

http://go.tdc.dk/tunib

Jeg kan ikke huske/finde mit homedisk login/password. Jeg har prøvet at følge jeres vejledning, men når jeg klikker på svensknøglen, kommer jeg ind til login-billedet. Og det kan jeg jo ikke bruge, da det jo er det login, jeg skal bruge her, jeg ikke kan finde.

Jeg har læst et andet sted, at brugernavnet er admin, men hvordan finder jeg passwordet, så jeg kan komme ind på min homedisk?

Dorte

Besvar