Svar

Problem ?

Hejsa. Jeg har netop købt en Samsung Gallaxy s 2. Men bruger så en Iphone 4, som jo bruger et micro simkort. Jeg fik et alm simkort udleveret da jeg bestilte abonnementet, og har så ikk haft det simkort brugt.

Nu vil jeg så gerne have mit abonnement til at virke på min Samsung, men den vil ikk oprette forbindelse til netværk. Dvs jeg kan ikk ringe, skrive, eller noget fra Samsungen.

Er der nogle der ved om jeg kan gøre noget via nettet for at få den til at virke, eller kan tyveri spærringen hjælpe mig med at åbne for simkortet ?

Hilsen

Mark

icon

Bedste svar af Devoted 2 november 2011, 08:59

Det er det ikk. Troede bare at det simkort der ikk var blevet taget ibrug, automatisk blev aktiveret når man satte det i og tændte for tlf Glad humørikon. Men må ind til tdc og snakke med dem om det Glad humørikon

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Hvis ikke dit SIM-kort er oprettet som et "dobbelt-kort" - så er det kun det ene der virker.

Vh

peter

Det er det ikk. Troede bare at det simkort der ikk var blevet taget ibrug, automatisk blev aktiveret når man satte det i og tændte for tlf Glad humørikon. Men må ind til tdc og snakke med dem om det Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)