Svar

Potentiel TDC - TV kunde/ kan vi optage ét og set et andet program samtidig

• Ros
  • 0 kommentarer
Vi har hidtil været medlem af den lokale antenneforening, men har et elendigt signal.

Vi har imidlertid afholdt os fra at få installeret TDC box, BOXER, Canal Digital eller lignende, da vi ikke tror, vi fremover vil kunne få opfyldt vores flg. ønsker:

1) Se TV i køkkenet på ét program og et andet i stuen.

2) Optage på vores harddisk ét program samtidig med vi ser et andet på TV

3) Indkode flere forskellige udsendelser på forskellige kanaler (eks. 14 dg. frem i tiden).

Er der nogen, der kan anbefale det ene frem for det andet, og hvad skal vi investere i for at få ovennævnte 3 behov opfyldt?

Jeg har læst flere indlæg her i TDC forum, hvorefter der er nedbrud på såvel TDC's TV som internet - sker det tit, i så fald er det ikke lige noget jeg kunne tænke mig at skifte til.

Jeg har ikke meget forstand på de forskellige udtryk : TV-box / homebox / switch / router - så gør venligst jeres svar så simpelt som muligt.

På forhånd tak for hjælpen.

AM

icon

Bedste svar af droid 25 juni 2011, 17:50

Ros skrev:
1) Se TV i køkkenet på ét program og et andet i stuen.2) Optage på vores harddisk ét program samtidig med vi ser et andet på TV

3) Indkode flere forskellige udsendelser på forskellige kanaler (eks. 14 dg. frem i tiden).

TDC TV kan det hele - det afhænger dog af din download hastighed om det er muligt for dig at have flere TV-Streams. Konktakt TDC, de kan lave et skøn af hvor mange Tv-stream du kan have.

En tv-stream er en tv-kanal. Har du 1 tv-stream kan du se en kanal af gangen og eventuelt samtidig optage denne kanal. Har du 2 tv-streams kan du f.eks. se 1 kanal og optage 1 anden, optage 2 forskellige (og måske samtidig se den ene), eller se 2 forskellige kanaler på 2 forskellige tv.

TDC-Tv kan leveres med mere end 4 Tv-Streams men det afhænger af dine forhol.d

Men kontakt TDC da dine muligheder afhænger af dine lokale forhold.

Om det er stabilt? Der er over 200.000 TDC-TV kunder. Det er klart at der vil opstå problemer i ny og næ og at nogle af disse problemer vil blive omtalt på nettet. Jeg har haft TDC Tv siden det blev lanceret i 2005, og har aldrig haft et eneste problem.

Mvh

EDIT: TILGENGÆLD ER CITATFUNKTIONEN PÅ DETTE FORUM ABSOLUT ELENDIG! HÅBER DU ALLIGEVEL KAN FÅ NOGET UD AF MIT SVAR. TIL TDC: HELT ÆRLIG, LAV NU ET ORDENTLIG FORUM MED EN ORDENTLIG CITATFUNKTION OG UNDERSTØTTELSE AF DE MEST BENYTTEDE BROWSERE.

I, OM NOGEN, BURDE DA, FOR IND I ******* KUNNE FINDE UD AF HVAD ORDENTLIG DIGITAL KOMMUNIKATION ER.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +1

Ros skrev:
1) Se TV i køkkenet på ét program og et andet i stuen.2) Optage på vores harddisk ét program samtidig med vi ser et andet på TV

TDC TV kan det hele - det afhænger dog af din download hastighed om det er muligt for dig at have flere TV-Streams. Konktakt TDC, de kan lave et skøn af hvor mange Tv-stream du kan have.

En tv-stream er en tv-kanal. Har du 1 tv-stream kan du se en kanal af gangen og eventuelt samtidig optage denne kanal. Har du 2 tv-streams kan du f.eks. se 1 kanal og optage 1 anden, optage 2 forskellige (og måske samtidig se den ene), eller se 2 forskellige kanaler på 2 forskellige tv.

TDC-Tv kan leveres med mere end 4 Tv-Streams men det afhænger af dine forhol.d

Men kontakt TDC da dine muligheder afhænger af dine lokale forhold.

Om det er stabilt? Der er over 200.000 TDC-TV kunder. Det er klart at der vil opstå problemer i ny og næ og at nogle af disse problemer vil blive omtalt på nettet. Jeg har haft TDC Tv siden det blev lanceret i 2005, og har aldrig haft et eneste problem.

Mvh

EDIT: TILGENGÆLD ER CITATFUNKTIONEN PÅ DETTE FORUM ABSOLUT ELENDIG! HÅBER DU ALLIGEVEL KAN FÅ NOGET UD AF MIT SVAR. TIL TDC: HELT ÆRLIG, LAV NU ET ORDENTLIG FORUM MED EN ORDENTLIG CITATFUNKTION OG UNDERSTØTTELSE AF DE MEST BENYTTEDE BROWSERE.

I, OM NOGEN, BURDE DA, FOR IND I ******* KUNNE FINDE UD AF HVAD ORDENTLIG DIGITAL KOMMUNIKATION ER.

Hej droid

Tusind tak for fint og uddybende svar. Jeg kontakter TDC og får oplyst, hvad de kan udbyde i området hér Glad humørikon

Hilsen AM

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P