Portforward


Hej. Har 2 maskiner som skal dele de samme porte, men jeg kan ikke få den nye Homebox til at acceptere det, den første kører på lokal ip der ender på 75 og skal have åbnet port eks. 9000 omdirigere til 0, det går fint, men når jeg prøver at åbne samme port til maskinen på lan ip 65 så melder den om konflikt, jeg acceptere alligevel og pludselig ligger reglen der 2 gange, men porten virker kun på den ene maskine. Hvorfor? Er det fejl i Homeboxsoftwaren? Det virkede fint med den gamle boks som også var en Sagem. Og et stort ønske, kan man ikke lægge en backup mulighed ind i den samt en "reset ADSL linie" det ville spare mange opringninger. Håber at jeg kan få løst problemet.

1 Kommentar

Omdømme 2
Hej Stampe

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg vil meget gerne forsøge at hjælpe dig. Har du forsøgt at resette din homebox? (Hvis du holder den i hånden, så på venstre side sidder der en lille reset knap. Tryk knappen i bund i 30 sekunder. Så forsøger Homeboxen at hente nyt software).

Hvis det ikke løser problemet, så skriv gerne her igen.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)