Play på Nokia 6303 classic - musikken hakker

Lang historie - irriterende problem - har nogen erfaringer?

Min 6303 classic hakker musikken fra Play i stykker; som om der er et hak i rillen. Har fået opdateret mobilens software, fået en ombytter af Nokia (de sagde ok, der er en fejl, men fik ikke at vide hvilken), downloaded al musik igen igen - samme resultat. Rimeligt at antage fejlen ligger i sikkerhedskopien, der bliver genindlæst, men hvordan lokaliserer jeg hvor fejlen er - vil al min musik efterhånden hakke - er det virus - HJÆLP!

har haft mobilen siden dec 09, så måske er det bare tid til at skifte til en ny.

3 Kommentarer

Omdømme 6
Hej,

Da du har en nokia vil jeg gætte på at du køre med symbian,da langt de fleste nokiaer bruger en eller anden form for symbian OS, ikke der er noget galt i det jeg har selv haft flere symbian telefoner.

Problemet med symbian er at i modsetning til andre mobile syresystermer er det meget mere modtaglig for virus, det samme gælder for Microsofts Windows mobile styresytemere.

Både Symbian og MS er så modtaglig at de kan få flere af de viruser vi kender fra vores computere så jeg vil anbefale at få intstalleret et virus program hvis du kan bare et af de gratis de er fine nok.

Jeg ved ikke om det vil løse dit problem, men der er en sansynlighed da mobil viruser i modsetning til "normale viruser" for det medste er designet til at ødelægge din telefon eller bare være ireterende

Hvis det ikke virker så skriv bare igen så er jeg sikker på at der er andre her inde der har et forslag.Meget glad humørikon

Super - kan du også fortælle hvordan jeg får fat i et gratis virus program - har googlet, men havde ikke tålmodighed nok til at lede gennem links'ene.

Har ikke viden om styresystemer på mobiler - ikke mit behov eller interesse, men en løsning vil være en lettelse. Kan forstå at til mit behov, er android mobiler overkill - jeg ringer, sms'er, mms'er lidt og hører musik!

Kanon at man kan få kvalificerede svar her, men en skuffelse at noget så forholdsvist enkelt ikke dukker op hos Nokia eller TDC når man søger hjælp hos producenten eller udbyderen. Service eller viden om egne produkter, hmmmm ...Gal humørikon

Jakob

HUSK - smilet er den korteste afstand mellem to mennesker Blinkende humørikon

Omdømme 6
Hej,

Desvære har jeg ikke tid til at kikke efter et virus program so vil virke på din telefon, da jeg arbejds messig lige har fået en masse opgaver, jeg skal jo også lave noget så jeg har råd til julegaverMeget glad humørikon

Besvar