Play på Chrome

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg kan ikke åbne den ny play i Chrome på min bærbare og på min stationære hjemme.... 
Den kan sagtens åbne i Chrome på andre pc'er....

er der en der har bud på en løsning

(virker fuldt ud i IE10)

7 Kommentarer

Omdømme 4
Hej dober

Når du skriver, at du ikke kan åbne, hvad mener du så?

Jeg har lige testet her på min arbejdsmaskine, med Chrome, ingen problemer. Det er windows 7 og den nyeste Chrome.

Kan du prøve at beskrive lidt nøjere, hvad der sker - eller ikke sker - og fortælle, hvad for computere du prøver på?

Hilsen

Hej Patrick

Når jeg forsøger at åbne i Chrome (og Firefox) får jeg bare en blå skærm med de tre prikker som man kender det fra TV-boksen. Skærmbilledet er det samme i både Chrome og Firefox.skærmdump

Jeg har ingen problemer i Explorer og på jobbet kan jeg også køre Play i Chrome...

Omdømme 4
Hej dober

Så vil jeg gætte på, at du har problemer med et plug-inn. Prøv om du kan opdatere dem.

Her er en guide til web tv:

http://go.tdc.dk/uujgs

God fornøjelse. Vi hører gerne mere her, også når du løser dette Glad humørikon

Hilsen

Omdømme 3
En lille bonus til Patrick's svar:

www.tdc.dk/test kan du tjekke om du har den seneste version af dine plugins Glad humørikon

linket du giver virker ikke

jeg kan ikke se om jeg har det nødvendige plug-in

kan du linke til et plug-in 

Jeg har været gennem hele pakke snart, ude at komme videre....

Omdømme 4
Hej dober

Jeg har været på ferie, derfor det sene svar.

Heldigvis har Dan givet dig et link, som (hos mig) virker bedre end det jeg har sat ind.

Jeg har testet Dan's link, i Chrome, både på Windows 7 og på Mac osX. Virker fint begge steder for mig.

Har du prøvet Dan's link, dober?

Hilsen

Jeps, det virker, men jeg får stadig ikke adgang på chrome, og jeg kan ikke lokalisere det plugin der åbenbart mangler

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)