Jeg har fulgt råd fra tdc.dk men det har ikke hjulpet, hvad gør jeg ???
Bedste svar af Martin12
Hej Midgaardsorm
Tak fordi du har valgt at benytte TDC Forum.
Der er flere former for fejl, omkring DRM licensen.
Som ofte, når der er fejl med DRM licensen, kan det løses ved gennemgang af disse 2 vejledninger.
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=20517&type=help
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=25194&type=help
Lykkes det ikke at fjerne fejlen, kan man fejlmelde sin Playlogin, med denne formular. Her vil vi tage kontakt tilbage via mail, for videre fejlsøgning. http://erhverv.tdc.dk/form/index.php?id=326
Venlig hilsen
TDC Moderator
Martin alias strellev