PLAY musiknummer, der når det hentes fylder 0 bytes

Hej

Jeg har checket et par gange, både for længe siden og så sent som i dag. Nummeret "I Øst Og I Vest" med Erann DD, fylder 0 bytes når man  forsøger at hente det. Der er ingen fejl på de øvrige Erann DD numre der ligger på Play.

Hvis man i stedet tror man så bare kan hente hele albummet "Byen Kalder" så er der til sidst i samme nummer en fejl der gør at det lyder i retning af når pickuppen hoppede i rillen på vinylpladen som i gamle dage, hvis det siger nogen noget :-D :-D

Venlig hilsen

Michael B.

3 Kommentarer

Hej Michael

Jeg har lige forsøgt at genskabe dit scenarie. Men når jeg henter nummeret, går det fint - det fylder 5,5 MB. Og når jeg lytter nummeret igennem, får jeg ikke nogen mislyde. Hverken når jeg lytter til den downloadede version, eller når jeg bare streamer nummeret direkte fra sitet. Så det lyder umiddelbart meget mystisk.

Hej Jesper tak for hurtigt svar.

Nu har jeg forsøgt noget nyt, jeg er med på at man ikke kan benytte play på en mac, men derfor kan jeg jo godt logge mig på og hente nummeret, det går jo dog ikke at afspille det. Men ikke desto mindre henter den en fil på 0 kb.

Har prøvet fra min arbejdsplads, fra min egen hjemme internet forbindelse, og fra en bekendts internet. Alle 3 er jo TDC forbindelser.

Kan det være fordi du er på "lokalt" netværk at du kan og jeg ikke kan.   

Kan det være mit login, siden du kan hente det?

/Michael

hej

har samme problem men det var kun med noget musik og virkede fint med andet,såh tror det er noget det er galt hos tdc

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)