Personal shield pro

Hej der

Nogen der kan hjælpe med at fjerne "Personal Shield Pro", det er kommet gemmen mit TDC Sikkerheds pakke, og jeg kæmper med den lige nu...

9 Kommentarer

Omdømme 4
Hej tholse1

Jeg vedom jeg kan hjælpe dig, men jeg kan se at det er et falsk virusprogram.

Prøv at gå ind i dit kontropanel gå ind i Tilføj/Fjern programmer se om Pro shiels pro ikke står på din liste, hvis den gør, kan du fjerne den.

Bagefter går du ind i SØG og søger efter flere komponenter, hvis der er flere, sletter du dem, du skal genstarte computeren bagefter, håber dette kan hjælpe dig.

Hilsen bbs

Omdømme 4
ups 

Du skal da søge efter Personal shield Pro i TILFØJ/FJERN programmer.

bbs

Hej BBS

Jeg har prøvet at finde det i Tilføj/fjern, men den findes ikke der. Jeg kan heller ikke finde den når jeg søger gennem stifinder...

Jeg har søger på denne virus på nette udenlands og fundet noget der hedder " STOPziilla", også stavet på denne måde. Dette kunne jeg godt finde på at hente ned og prøve med, men ved ikke om det kan afjælpe...

PC'en er begyndt at lukke ned af og til nu...

TH

Omdømme 4
Hej tho9lse1

Jeg tror ikke der kan ske noget ved at prøve, muligvis kan det hjælpe.

De få  gange jeg har haft virus, har jeg fået profesionel hjælp, da det godt kan være svært, selv at " regne " det ud, hvordan det skal fjernes.

Håber du finder en løsning, ellers er der måske andre brugere her på TDC Forum, der kan hjælpe dig.

hilsen bbs

Omdømme 1
Hej

Jeg er bestemt heller ikke nogen ørn til at fjerne sådan noget skidt.

Prøv at se dette svar FN har givet.  /t5/Bredb%C3%A5nd/Virus-Sytem-T​ools-2011-fjernelse-fra-Windows7/m-p/23251#M4060

Husk at at råd der følges, altid sker på eget ansvar.

Hej Der..

Tjek den her : http://www.fjernspyware.dk/anti-spyware-reviews/review

Den fik løst mit problem, også uden at skulle købe opdatering...

Tak for den hjælp alle har givet...

TH

Omdømme 4
Badge +1
Hejsa

Det en lidt besværlig process at fjerne denne type virus.

Den findes ikke i tilføj / fjern programmer men hvis du søger på google findes der nogle gode guider.

Søg efter "personal shield pro removal". Da guiden involvere manuel sletning af filer er det naturligvis på eget ansvar når du går i gang. Det kræver tålmodighed og måske en backup af dine vigtigste filer bare for at være helt sikker.

Held og lykke med med opgaven

mvh

Jan

Omdømme 1
Hej tholse1

Hvor er det fedt at du også har sat dit link i den tråd, jeg sadte til dig.

Det synes jeg er omtanke for andre, med samme problem, som du havde. Derfor får du denne:

thumbs up.jpg

Omdømme 4
Hej tholse1 Nej hvor superfedt, at du har fået den grimme virus væk hilsen bbs

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8