Svar

Pause og spole funktion virker ikke

Vi har fået en ny boks da den gamle afgik ved døden. Den ny boks kan ikke pause i live tv ? 

der kommer besked om: "pause er ikke tilgængelig digitalmodtageren med optagefunktion er slukket, eller under opstart" 

Det har den så gjort i 6 dage nu, og fungerer i øvrigt udemærket?? 

og ja, den er genstartet et par gange, og tænd sluk i 20 sek x 3 og vice versa...

Nogle ideer? 

icon

Bedste svar af GTH 4 april 2011, 11:06

Hej Clemme2907

Det kunne lyde som om din nye Digitalmodtager ikke er blevet markeret som "indehaver" af optagerettighederne. Når man får udskiftet sin boks med harddisk, skal optagerettigheder flyttes over på den nye box, og det kan først gøres når boksen er logget ind på din konto.

Jeg vil foreslå dig at kontakte vores Hotline for at få tjekket om det er den rigtige boks der er markeret i vore systemer, med rettigheder til at optage.

Nummeret til Hotline finder du her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_tv

Mvh. Gitte

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

det du skal prøve er at genstarte alt dit udstyr.

det gør du ved at slukke det hele(Tag strømme fra)(TV boxe, computere, Router, spille konsoller, alt der er tilsluttet netværket)

venter 5 min(tag en kop kaffe)

så tænder du din router, venter til den er helt opstartet, tænder din TV box(hovedboxen) vænter til den er helt opstartet(der kommer et TV signal) så kan du tænde alt det andet igen.

Omdømme 3
Hej Clemme2907

Det kunne lyde som om din nye Digitalmodtager ikke er blevet markeret som "indehaver" af optagerettighederne. Når man får udskiftet sin boks med harddisk, skal optagerettigheder flyttes over på den nye box, og det kan først gøres når boksen er logget ind på din konto.

Jeg vil foreslå dig at kontakte vores Hotline for at få tjekket om det er den rigtige boks der er markeret i vore systemer, med rettigheder til at optage.

Nummeret til Hotline finder du her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_tv

Mvh. Gitte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P