Hejsa, jeg er netop flyttet ind et sted hvor udlejeren benytter sig af TDC til både bredbånd og kabel tv.
Der er dog et problem.. Generelt er internettet meget langsomt og ustabilt, men jeg mister temmelig mange af mine pakker hvilket gør det umuligt for mig at passe mit arbejde hjemmefra, samt fornøje mig med et bestemt computer spil..
Hvad kan dette skyldes og hvordan kan jeg løse det?....
Nedenfor er en trace der viser hvor jeg mister mine pakker. Dette har ALDRIG før været et problem på min tidligere adresse, men her var det dog Telenor/Cybercity der var min ISP.
Tracing Zone: SSCU XXXXXX IP Address: 69.56.227.178Hop IP Address Host Name Loss(%) Min/Avg/Max Ping--- --------------- -------------------------------- ------- ---------------- 1 192.168.1.1 sagembox.home 0.0 0 0 10 2 87.60.32.97 ge-1-1-0-1103.bynqu1.dk.ip.tdc.n 0.0 10 20 120 3 83.88.21.183 ae-2.asd9nqp1.nl.ip.tdc.net 0.0 20 30 80 4 195.69.144.122 <unknown> 0.0 20 30 230 5 64.125.26.82 ge-3-0-0.mpr1.ams1.nl.above.net 0.0 20 30 40 6 64.125.31.254 so-2-1-0.mpr2.ams5.nl.above.net 0.0 20 30 70 7 64.125.31.246 xe-3-2-0.mpr1.lhr2.uk.above.net 12.7 30 30 70 8 64.125.31.186 so-1-1-0.mpr1.dca2.us.above.net 0.0 120 120 160 9 64.125.29.17 xe-0-3-0.cr1.dca2.us.above.net 0.0 120 120 150 10 64.125.29.37 xe-2-2-0.cr1.iah1.us.above.net 0.0 140 150 190 11 64.125.28.5 xe-0-1-0.er1.iah1.us.above.net 0.0 140 140 220 12 209.66.99.94 209.66.99.94.available.above.net 13.7 140 150 160 13 70.87.253.53 et5-4.ibr04.dllstx3.theplanet.co 11.4 140 140 150 14 70.87.255.46 2e.ff.5746.static.theplanet.com 10.4 140 140 250 15 ... ... 0.0 1000000 0 0 16 70.87.254.118 po2.car19.dllstx2.theplanet.com 9.4 140 140 160 17 69.56.227.178 b2.e3.3845.static.theplanet.com 11.7 140 140 160Cycles: 86
Omdømme 6
Hej,
Jeg er lidt i tvivl, Har du selv internet(det er dig der betaler og har udstyret til at stå) er eller er det dun udlejer.
Er det TDC eller Yousee(Har du Internet gemmen telefon eller TV stik).
i alle tilfælde skal du prøve at slukke udstyret og tænde igen.
hvis det er din udlejer der har udstyret og du bare er koblet op på udlejers net skal du kontakte ham.
Jeg er lidt i tvivl, Har du selv internet(det er dig der betaler og har udstyret til at stå) er eller er det dun udlejer.
Er det TDC eller Yousee(Har du Internet gemmen telefon eller TV stik).
i alle tilfælde skal du prøve at slukke udstyret og tænde igen.
hvis det er din udlejer der har udstyret og du bare er koblet op på udlejers net skal du kontakte ham.
Det er ikke mig der har internettet, det har udlejeren, men hun bor nedenunder.. Hun har en router til at stå der sender noge trådløs ud. Det er dog ikke dette jeg bruge lige nu.
Vi har internet og tv gennem et stik (alment netværksstik) der kommer ud af væggen hvor det så går over i en box der laver det til tv eller havd man skal sige.. Jeg har så i steedct sat et kabel direkte fra væggen til min computer, men det forbedrer heller ikke signalet..
Prøvede at genstarte det hele nedenunder igår, men det har ikke hjulpet.
Vi har internet og tv gennem et stik (alment netværksstik) der kommer ud af væggen hvor det så går over i en box der laver det til tv eller havd man skal sige.. Jeg har så i steedct sat et kabel direkte fra væggen til min computer, men det forbedrer heller ikke signalet..
Prøvede at genstarte det hele nedenunder igår, men det har ikke hjulpet.
Hej kemister,
det er lidt besynderligt, for dit trace viser jo packet loss i England og USA ?
Kan godt se at der ikke er ændret andet, men har svært ved at få det til at være TDCs problem.
mvh
Jesper
det er lidt besynderligt, for dit trace viser jo packet loss i England og USA ?
Kan godt se at der ikke er ændret andet, men har svært ved at få det til at være TDCs problem.
mvh
Jesper
Nej det kan jeg selvfølgelig godt se, men det tvinger mig jo lidt til at skifte ISP hvis i ikke kan sende mig via andre routere til min bestemmelsessted.
Jeg ved ikke hvordan, men for godt 5 år siden havde jeg Telia Stofa hvor jeg oplevede lignende problemet, men dette problem løste de.
Jeg ved ikke hvordan, men for godt 5 år siden havde jeg Telia Stofa hvor jeg oplevede lignende problemet, men dette problem løste de.
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.