Overvågning af PC på nettet

• Deltager
  • 4 kommentarer
Kan man på sin PC under f.eks log se i hvilke perioder man er nettet eller kan det oplyses fra TDC. Jeg er f.eks interesseret i om min PC var på nettet den 28 augúst fra kl.13-14.

3 Kommentarer

Nu ved jeg ikke hvilken browser du bruger. Hvis du bruger google chrome er alle sider du har besøgt listet i Historik. Det samme kan du gøre i Internet Explorer ved at trykke på 'Vis' i menulinien, gå til Explorer-Paneler og vælge Oversigt. Her kan du igen se alle websteder der er beøgt.

Du skal dog være opmærksom på at man i alle browsere kan 'rense' historikken men der vil du så kunen se hvornår din historik går tilbage til. går den tilbage til præcis d. 28 august kan du jo gå ret stærkt ud fra at computeren har været på nettet denen dag Glad humørikon ..

Med hensyn til om TDC kan følge din færden på nettet vil jeg tro at svaret er nej ved mindre din computer er under overvågning men jeg har absolut ikke kompetencer til at kunen sige om den er eller ej det er bare et personligt gæt!

Håber dette hjalp en smule Glad humørikon

Jeg vil gerne undersøge om der er nogen der overvåger min pc, og naturligvis også gerne hvem - hvordan finder jeg ud af det? 

Omdømme 5
Badge +1
Det kan du ikke finde ud af....

Hvis du skulle blive overvåget (hvilket er meget usandsylingt....), så sker det på baggrund af en dommerkendelse. Hvis nogen myndighed skulle have fået en dommerkendelse - så er du under særlig begrundet mistanke for en særdeles alvorlig forbrydelse - og kendelsen vil være hemlig-stemplet.

Dog er det sådan, at hvis en overvågning ikke ender med en sigtelse, og kendelsen ikke er afsagt med hjemmel i terrorparagrafferne i straffeloven, så skal du efterfølgende orienteres om at du har været under overvågning, og de indsamlede oplysninger er destrueret.

Hvis kendelsen er afsagt i henhold til terrorparagrafferne - så får du det aldrig at vide....

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)